Gå til innhold

elektriske feil og styling tips mottas. a6c4,2,5tdi 140 hk

Ranger emnet


He-Man

Anbefalte innlegg

Hei. Fått meg ny bil. 1995 a6 avant,2,5 tdi, 6 gear,180 hk. C4. Burgunder

FEIL: airbag lampa lyser konstant

-bremselampa blinker hele tiden

-ryggelys virker ikke

- filmen på kmstand er fucked så man ser ikke alle tallene helt. Den er forresten rød. er det originalt?

-setevarmerne virker heller ikke

-bak stereon er det to ledninger som går til sigarett-tenneren som er av. noe har vært koblet innpå begge ledningene. sjekket alle med voltmeter, men det var ikke strøm i de nå. Hva kan det være?

- Turbotrykksmåler er plassert i en liten halmåne øverst i dashen til høgre. det ser ikke pent ut med åpent hull rundt. Er det ett deksel som har vært her? hva kan settes i som passer? kom med forslag!

- tidligere eier har sveisa og herja og stelt til 4 eksosrør bak. De peker nedover. ikke chrom el blanke. Fantaserer om fire enderør fra mobilsentrum med rødt lys i enden på alle fire.To på hver side selvf. Blir det kult eller? det er billig i hvertfall, noen som kjenner til kvaliteten på disse produktene fra mobilsentrum?

-hvor mye må jeg ut med for reg-reim+vasspumpe osv skifte?

- hva koster det å få fjernstyring på sentrallåsen?

- har 19" felger sommer. folien begynner å skalle av. kan dette fikses?

hva får jeg for fire ok 19" sommeralu med to nye 19" 235 ett el anna dekk?

- hva med haifinne på taket? det hadde vært rått.

OG til slutt; hvor får jeg tak i noe som lager den lyden jeg vil ha når jeg låser opp bilen. Vil ha hestevrinsking. det hadde unga likt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår