Gå til innhold

kjørte av veien ista pga en jævel som brøyt vikeplikten og stakk av fra stedet!

Ranger emnet


2FAST 2FØRTI

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Innlegget over var faktisk seriøst, har så jævlig lyst til å mose den bilen, men man rekker som sagt aldri å tenke slik der og da.

 

ikke sant.. har også tenk mange ganger at jeg vil knuse bilen mot en som har vikeplikt for meg for å få igjen litt penger uten å måtte selge bilen.. har nesten kræsje med sånne som bryter vikeplikta kanskje 10 borte på holmlia her og nå som jeg hadde god mulighet klarte jeg å vri meg unna.. men tanken om å kjøre rett i streifa meg men det gikk så fort at jeg bare vridde meg unna automatisk.. var nok fordi det var en buss fil til høyre, ellers hadde jeg nok ikke gjort det tror jeg..

 

men noen på jobben mente at det ville vært min skyld siden allerede hadde kommet seg ut og jeg ville ha truffet han bak, men var jo ikke mange meterne han hadde kjørt og jeg mener at de som har vikeplikt ikke skal hindre de andre i det hele tatt..

 

skal prøve å få henta bolta på mandag..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange som gjerne ville kjørt han ned ser jeg, men tror neppe noen av dere hadde gjort det. alle vrir automatisk unna for å i det minste prve å unngå kollisjon. men at føreren stikker av er en ting, men at ikke vitnene stoppet med en gang for å i det hele tatt hjelpe når en bil fyker ut i grøfta.. det er sykt!

 

gamle norske billister som har dårlig tid og skal i butikken sikkert.. de andre som kommer i mot og bak ser meg fly ut i grøfta og gir faen, og i tillegg ser de at bilen stikker av, men ingen som gidder å ta skilt nr og komme å gi det til meg heller..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er takka for at du svingte unna; dusten stikker av!

Tenker du ble "Veldi gla!"

Godt sikta på sementrøret det der, Jan!:D

 

Skal holde øya åpne, for jeg kjører der et par ganger i uka, men regner ikke med at det er særlig sannsynlig at jeg ser noe akkurat da..

 

Får håpe du finner fjotten!

 

Forresten; har vel fortsatt noen bolter liggende til deg et sted i bilen, så bare å komme oppom og hente en dag;)

 

takk takk.. var jo flink til å sikte ja.. laanda fint meg bakhjulet også :P hehe.. det første jeg tankte når jeg så han stakk var "faen at jeg ikke knuste bilen hans!" han ene som gadd å stoppe bodde inn den veien den bilen kom fra så mulig han kan se den igjen en gang hvis bilen er fra det området..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kipt når slikt skjer. han med japsebilen prøvde sikkert på en forsikringssvindel.....

oxo stakk han av når han merka det ikkje gjekk...

 

finn fyren å bank møkka ut av han/hun

 

kan jo hende det ja.. men hadde jeg truffet han hadde jeg wiplasha nakken hans til hælvete.. hehe.. kødden stopper jo faen meg helt opp nesten når jeg tuter på'n..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sant.. har også tenk mange ganger at jeg vil knuse bilen mot en som har vikeplikt for meg for å få igjen litt penger uten å måtte selge bilen.. har nesten kræsje med sånne som bryter vikeplikta kanskje 10 borte på holmlia her og nå som jeg hadde god mulighet klarte jeg å vri meg unna.. men tanken om å kjøre rett i streifa meg men det gikk så fort at jeg bare vridde meg unna automatisk.. var nok fordi det var en buss fil til høyre, ellers hadde jeg nok ikke gjort det tror jeg..

 

men noen på jobben mente at det ville vært min skyld siden allerede hadde kommet seg ut og jeg ville ha truffet han bak, men var jo ikke mange meterne han hadde kjørt og jeg mener at de som har vikeplikt ikke skal hindre de andre i det hele tatt..

 

Tror nok ikke det har så mye å hvor du treffer. Jeg fikk nå ihvertfall dekka på forsikring når jeg kom ut i ett kryss og det kom ei dame fra venstre i god fart. Jeg var på vei ut i krysset samtidig som hu kom og traff ho dermed i sida/bakdøra. Var jo allikevel ikke tvil om at det var hennes skyld.

 

Noen som har vært borti tilfeller hvor den som har hatt forkjørsrett har fått skylden i slikt tilfelle som 2FAST 2FØRTI beskriver?

BMW 320DAT -01

Citroen Berlingo -05, Mini -71

x Seat Arosa x Mitsubishi Lancer GLX -93

x Golf II 1.8 -85 x Mazda 626 -89

x Rover Mini 1.3 -94 x Golf II 1.6 -85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjer hele tiden at jeg nesten kjører ned folk som har vikeplikt for meg.. for det meste nye landsmenn i taxi som driter i hele vikeplikta og bare kjører ut i full fart uten og se seg for.. bilen var ikke mye kjørbar siden rattet stod bom fast.. hadde sikkert gått fint hvis ikke kumlokket hadde vært der..

 

det med nye landsmenn og taxi ble jeg utsatt for i dag, ikke langt unda før det smalt.!! nesten så taximannen ble påkjørt fra to kanter. meg og motgående.... smart å kaste seg ut når vi er 30 meter fra han og kjører på forkjørsvei. godt det bare var 50 sone:fatality: smilte og vinka gjorde han også da jeg stod på hornet:hvaskjera

 

kjipt med volvo'n, vil gjerne se at kødden blir tatt!

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar sin tid og søke ja.. hehe.. kan søke på norskbildelkatalog også.. men det er jo 1000 biler å velge mellom.. hadde vært mye lettere om bt bare kunne ha printa ut lista til meg så kunne jeg ha godt gjennom den sjæl.. men skal sende mail til bt igjen og spørre om de kan finne ut no.. hvis jeg ikke drar jeg bort til bt med en kompis av fattern som kjenner ganske mange bak disken der.. kan hende at det var kf 247.. men er ikke helt sikker.. er så jævlig kjipt at bare 1 gadd å stoppe.. noen kunne ha fulgt etter å kommet tilbake og gitt meg nr.. men neida..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må jo kjenne igjen bilen på et eller annet tidspunkt...

 

Har du prøvd alle KF24xxx på vegvesen.no ?

 

har prøvd mange med kf 247.. men hakke funnet no.. var en som sendte meg pm om at han hadde sett en galant i nord trøndelag med kf24.. men det var jo et stykke unna fetsund da..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen ble kjørt til mercedes bilskadesenter i dag siden han kompisen min som satt på jobber der og viking ikke gadd å kjøre bilen helt hjem til meg.. så løfta opp bilen og titta litt.. betongen har truffet rett opp i tannstaget og bøyd traværsen og bærearmene.. motoren står nå pressa inn mot torpedo veggen.. den traff akkurat der hvor ratt stamma kommer og tannstaget var bøyd til hælvete og knekt så servo olja rant ut.. og den akseln stakk ut i bunn liksom.. skal fikse bilder.. etter å ha vridd på rattet noen ganger sa det PANG og rattet fløy rundt i full fart uten at hjula fulgte med.. jippi!

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår