Gå til innhold

Polardego: Prosjekt TS - Old school Passat

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

Ja, da er jeg akkurat kommet hjem etter å blitt påkjørt bakfra.

 

Jeg kjørte desverre Passaten og skulle inn til venstre i et kryss, BMWen bak stoppa men det gjorde ikke hu i Vitoen bak...

 

Hu smalt inn i ræva på BMWen som igjen ble sendt inn i ræva på Passaten...

Det er omfattende skader på Passaten, men håper at det er mulig å berge den.

 

Slik ser bilen ut nå:

 

DSCN0483.jpg

 

DSCN0482.jpg

 

DSCN0481.jpg

 

DSCN0480.jpg

 

DSCN0485.jpg

 

DSCN0486.jpg

 

Jeg kommer også til å kontakte han som ble truffet av Vitoen, og høre om vi skal levere en felles anmeldelse for uvettig kjøring til hu som kom bak i Vitoen. Hvorfor? Jo, fordi hadde dette vært en ungdom så hadde vedkommende mista lappen umiddelbart...

 

Og er det ikke slik at om man forusaker personskader så skal lappen ryke i tre uker siden det ble opprettet politisak på denne krasjen?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
Jeg kommer også til å kontakte han som ble truffet av Vitoen, og høre om vi skal levere en felles anmeldelse for uvettig kjøring til hu som kom bak i Vitoen. Hvorfor? Jo, fordi hadde dette vært en ungdom så hadde vedkommende mista lappen umiddelbart...

 

Og er det ikke slik at om man forusaker personskader så skal lappen ryke i tre uker siden det ble opprettet politisak på denne krasjen?

 

Kan opplyse om at damen som forårsaket krasjet fikk en saftig bot.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Det jobbes med bilen, all gammel plåt er borte stor sett og den begynner å få formene tilbake igjen...

 

Egentlig greit å få tatt dette nå, siden det er litt skjult rust selv på denne. Skikkelige rustfeller disse gamle Passatene og jeg skal gi dere et eksempel på hvor ille det kan bli når jeg legger ut noen bilder av Passaten til Juergen i Stuttgart i Vaerste-tråden senere...

 

Bilde_028.jpg

 

Bilde_029.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det jaggu skilter også...

Først besøkte vi Trafikkstasjonen i Drøbak, der er de begynt å selge ferske brød. De lange posene er feks til pariserloffen...

(SLETTET ETT BILDE)

Da har det søren meg gått langt ass! Når de må begynne å selge mat på BT fordi køen har blitt så lang.. guuuud bedre! Jeg gruer meg til neste gang!

 

 

Ellers en helsikkes nice bil!!

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår