Gå til innhold

Polardego: Prosjekt TS - Old school Passat

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

Hadde med meg Passaten til Youngtimers-meet i helga. Nå har jeg endelig få tatt orntlige bilder av den, kommer plutselig.

 

Ble to pokkiser da, en andreplass i VW-klassen og så vant den Innovation, noe jeg setter veldig pris på siden det var Sportsbillosjen som bedømte denne...

 

Bilde_080.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Da var endelig Passaten kjørbar, stor takk til ManiaCoupe og Hiawata som satte den på for meg... :tilber:

 

Først hevet vi bilen "litt"...

 

Bilde_221.jpg

 

Så sendte vi den slankeste mekaniker'n under... :p

 

Bilde_223.jpg

 

Gammel og ny vaier... (MANIACOUPE ! ! ! : bråk : )

 

Bilde_222.jpg

 

Litt dårlig bilde, men det var mørkt ute... Testkjøring, alt fungerer som det skal... : rock :

 

Bilde_225.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt prøveskilter på Passaten hele helga for å sjekke driftsikkerhet og eliminere bort evt. problemer før man legger ut på lange distanser...

 

Det har funket over all forventning, men jeg tror at et eller flere motorfester bør byttes.

 

Helga ble avsluttet med Volksfest i Holmenkollen, og var en av 10 biler som ble premiert av 170 utstillte biler både vann og luftavkjølt...

 

Setter pris på en sånn påskjønnelse etter all jobben med bilen og styret med å vente på vaieren til automatgearkassa...

 

Her er vi under premieutdelingen...

 

P8126974.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I går ble det jaggu skilter også...

Først besøkte vi Trafikkstasjonen i Drøbak, der er de begynt å selge ferske brød. De lange posene er feks til pariserloffen...

 

Bilde_226.jpg

 

Scirocco-TS eller hva han nå heter her fikk æren av å skru på skiltet foran...

 

Bilde_238.jpg

 

Seee så fint det ble...

 

DSCN0022.JPG

 

Skjedde mye igår, Gatebil lagde reportasje om oss... Mer om det på hjemmesiden vår http://www.dav.no

 

attachment.php?attachmentid=73144&stc=1&d=1188513767

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår