Finepix Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Er passe opptatt med eksamener + litt jobbing osv for tiden, så jeg har ikke fått sett så mye mer på bilen enda desverre... får satse på at jeg får litt tid til overs i jula kanskje. Men rattet mitt dukka opp i posten her en dag da:D Tilnærma helt strøkent, og akkurat rett "looks". Noen som vet hvor jeg kan få tak i et rattnav/boss til Amazon? Eller vet noen om et ratt (evt fra en annen bil, 140-serie kanskje?) som kan passe, slik at jeg kan dreie meg et nav selv? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUS_164 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Er passe opptatt med eksamener + litt jobbing osv for tiden, så jeg har ikke fått sett så mye mer på bilen enda desverre... får satse på at jeg får litt tid til overs i jula kanskje. Men rattet mitt dukka opp i posten her en dag da:D Tilnærma helt strøkent, og akkurat rett "looks". Noen som vet hvor jeg kan få tak i et rattnav/boss til Amazon? Eller vet noen om et ratt (evt fra en annen bil, 140-serie kanskje?) som kan passe, slik at jeg kan dreie meg et nav selv? tonny kjøpte seg rattnav på mekonomen i hovdebygda (honda)..til lusi ratt i amazonen..så du kan no lage deg adapter slik at det passer på nave..vist du ikkje synst det blir for tungvindt?..så det har vore lite tid til amazonen i det siste.. ja han likje bror nemte at du var lærar vikar til dei..så det er lærar yrke du har satsa på? vilket alders trinn du satsa på da?barne/ungdom eller videregående? Siter "man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi- Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 tonny kjøpte seg rattnav på mekonomen i hovdebygda (honda)..til lusi ratt i amazonen..så du kan no lage deg adapter slik at det passer på nave..vist du ikkje synst det blir for tungvindt?..så det har vore lite tid til amazonen i det siste.. ja han likje bror nemte at du var lærar vikar til dei..så det er lærar yrke du har satsa på? vilket alders trinn du satsa på da?barne/ungdom eller videregående? Å få et Grant ratt på et Luisi nav kan umulig være et stort problem, so det høres ut som en bra plan. Ellers drive ej å leika litt lærar for tida ja.... fint yrke det, masse ferie å greier:) E mest på ungdomsskulen, men kunna godt tenkt mej vidaregåande muligens... Bror din va lett å kjenne igjen foresten, han satt å tegna bila heile dagane:nono: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-magic Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 jeg fikk kjøpt nav til grant ratt for amazon hos skaug servicesenter i brumunddal for en del år siden , vet ikke om de har lenger , men går jo an å høre med de ? Siter 1970 mercedes 250 ce 1970 ford torino 429 1972 chevrolet el camino 1973 opel manta a 1900 sr 1982 mercedes 380 se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 jeg har hatt 200 med min når den var på sitt beste.. har også 5 trinns kasse på den med 76 klutsjhus... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo service Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 Fin bil må fikkses mye på. NB! mye rust. Den blir sikkert fin etter mye arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 jeg har laga adopter fra lusi til grant, tok en time. men det er en bakdel, det bygger en del ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg