Gå til innhold

Hva slags golf V har du?

Ranger emnet


Xplod

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Leste i gjennom tråden her, og så at det manglet en GTI, så da får jeg vel legge inn noen bilder av min.

Det er en org 05 GTI, med fullt recaro interiør i skinn, DSG kassa, og 18" sommersko, og 17" på vinteren.

Org er det 200 gamp i den, men med en liten chip så har du ca 240..

Har Xenon 8000k i nærlys og spredere.

Er en meget artig bil og kjøre36975

http://www.bilforumet.no/galleriet/showphoto.php/photo/6526/ppuser/36975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i gjennom tråden her, og så at det manglet en GTI, så da får jeg vel legge inn noen bilder av min.

Det er en org 05 GTI, med fullt recaro interiør i skinn, DSG kassa, og 18" sommersko, og 17" på vinteren.

Org er det 200 gamp i den, men med en liten chip så har du ca 240..

Har Xenon 8000k i nærlys og spredere.

Er en meget artig bil og kjøre36975

http://www.bilforumet.no/galleriet/showphoto.php/photo/6526/ppuser/36975

Fiin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Har ikke peil på dette med dekk og felger egentlig, men har hvertfall kjøpt VW Golf 2008 modell, som jeg får om ett par uker. Denne er svart og jeg skal ha meg noe fete felger.

Tenkte å stikke en tur innom Sharif i morgen å se på utvalget, men det jeg egentlig lurer på er hvor brede dekk som funker på denne bilen? De skal jo ikke være for brede, men hvordan er det å kjøre med 18 eller 19'' for ei som har hatt lappen i ca 1 år?

Noen tips til hvor det er billigst felger?

Golf V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Har ikke peil på dette med dekk og felger egentlig, men har hvertfall kjøpt VW Golf 2008 modell, som jeg får om ett par uker. Denne er svart og jeg skal ha meg noe fete felger.

Tenkte å stikke en tur innom Sharif i morgen å se på utvalget, men det jeg egentlig lurer på er hvor brede dekk som funker på denne bilen? De skal jo ikke være for brede, men hvordan er det å kjøre med 18 eller 19'' for ei som har hatt lappen i ca 1 år?

Noen tips til hvor det er billigst felger?

 

Gratulerer med Golf :D

 

Min golf med originalt 20mm senkesett kommer med 18" fra fabrikk, da med 225/40 dekk. Jeg har god plass og kan fint få 19", greit få 20" med rundt 235/35 dekk (rundt der). Bredden på dekket kommer litt an på bredden på felgen. Dra opp til Sharif (de er snille med jenter) og finn noen du syns passer bilen din, så ber du de ta fram noen 18-19" av den typen og tester på bilen min. Sjekk at felgen ikke står langt på utsida hjulbuen, og ikke for langt inn. Jeg tror det blir perfekt med 7,5x19" felger, da kan du i tillegg senke bilen litt etterhvert også, for jo større felger du har, jo høyere ser bilen ut.

 

Siden du er færsk sjåfør ville jeg valgt en dekk bredde som beskyttet kanten på felgen endel, for det er veldig lett å skade kanten på felgen når man parkerer eller tilfeldigvis treffer et hull i bakken. Sånn i begynnelsen syns jeg det er kjekt, men når du for slengt på et senkesett så kanskje du må ha mindre dekk for å få plass i hjulbuen, så dekket ikke subber i hjulbuen.

 

Lykke til, håper du finner noen som passer bilen og deg :)

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Har ikke peil på dette med dekk og felger egentlig, men har hvertfall kjøpt VW Golf 2008 modell, som jeg får om ett par uker. Denne er svart og jeg skal ha meg noe fete felger.

Tenkte å stikke en tur innom Sharif i morgen å se på utvalget, men det jeg egentlig lurer på er hvor brede dekk som funker på denne bilen? De skal jo ikke være for brede, men hvordan er det å kjøre med 18 eller 19'' for ei som har hatt lappen i ca 1 år?

Noen tips til hvor det er billigst felger?

Men åssn Golf er d du har kjøpt da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Har ikke peil på dette med dekk og felger egentlig, men har hvertfall kjøpt VW Golf 2008 modell, som jeg får om ett par uker. Denne er svart og jeg skal ha meg noe fete felger.

Tenkte å stikke en tur innom Sharif i morgen å se på utvalget, men det jeg egentlig lurer på er hvor brede dekk som funker på denne bilen? De skal jo ikke være for brede, men hvordan er det å kjøre med 18 eller 19'' for ei som har hatt lappen i ca 1 år?

Noen tips til hvor det er billigst felger?

 

8/8,5x18 ET 40-45 med 225/40-18 vil vel funke fint, men vil sikkert fort se kjedelig ut, 8/8,5-19 med samme innpress og 225/35-19 funker sikkert greit som et kompromis. Selv kjører jeg med 225/30-20 på 9x20 ET 46 og det er litt for lave dekksider til å beskyttet felgen skikkelig

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår