Thunder Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Den bilen din er bare helt utrolig fin Marzo. Og bildene du tar er bare helt fantastiske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busch Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 :respect:hailvw:thumb Helt rått bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robycop Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Har desverre ikke så mange bilder av bilen, med den senken den har nå. Men her har du ett til.( Skal få tatt flere bilder snart) Er du medlem, kan lese mer her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=97499 hei, jeg vil kjøpe den samme grill med ww logo du har føran bilen din, hvor kan jeg kjøpe det online`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busch Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 hei, jeg vil kjøpe den samme grill med ww logo du har føran bilen din, hvor kan jeg kjøpe det online`? Tmtuning.com tror jeg har alle delene du trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robycop Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 HEI, jeg har en "vanlig" golf v 2.0 tdi dsg 2006, men en "vanlig" grill denne svart med 3 striper på hver side , jeg har lyst på den grill du ahr på din bilen, hvor ken jeg kjøpe det i norge? hva er pris da? har du noen nettbutikk adresse? takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robycop Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 :respect:hailvw:thumb Helt rått bilde JEG MENER DENNE GRILLEN..på denne golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robycop Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 denne grill..på den sølv golf...jeg klarer ikke å få med meg bilder av golfen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 denne grill..på den sølv golf...jeg klarer ikke å få med meg bilder av golfen. Denne grillen og grillen til Busch er ikke like. Du finner begge typene på tmtuning.com. Skal du handle i Norge kan du høre med Møller evt Norsk Bildelesenter. Grillen til Busch er Jetta grill, og den grå er R32 grill. Jetta grillen passer på en "vanlig" golf fanger, R32 passer kun på R32. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Denne grillen og grillen til Busch er ikke like. Du finner begge typene på tmtuning.com. Skal du handle i Norge kan du høre med Møller evt Norsk Bildelesenter. Grillen til Busch er Jetta grill, og den grå er R32 grill. Jetta grillen passer på en "vanlig" golf fanger, R32 passer kun på R32. Jetta grillen passer bare på GTI/GT fangeren Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Jetta grillen passer bare på GTI/GT fangeren Du har selvfølgelig helt rett! Var litt kjapp i svaret der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Legger ut et nytt bilde med sommerdekk, BBS 225/40 R18 Vredestein Sessanta. Bør få senket den litt... Er veldig interessert å se mer av denne! Mamma har en helt maken, og i januar kommer jeg til å tilbringe mye tid i den :) Ingen lett farge å jobbe med syntes jeg, vil hvert fall overtale mamma til å hel lakkere :P Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avantgarde3 Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Syntes det var utrolig masse tøffe Golfer her! Jeg har nettopp kjøpt min første og er strålende fornøyd! En 2005 Golf Jubileum, "black on black" 1,6 literen holder til mitt bruk. Er meget fornøyd med utstyret som fulgte med bilen, blant annet skinnseter, xenon, 17" og cruisecontroll. Det blir nok Golf neste gang også! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Litt info om min Golf:) 2004 Golf V 1,6 FSI Sportline, Coastal blue pearl. Utstyr utover det som inngår i Sportline utstyrsnivået: - 10x Airbag - Tåkelys - 10 Høytalere - Midtarmlene Ellers er det 18" på sommerhjulene, Höen Xenonmatch i utvendige lys og har kodet US-lys foran. Ellers er den veldig orginal;). Senk kommer forhåpentligvis til våren:). Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Det der du har der er vel såkalte punkteringsfrie dekk. Hadde det på bimmeren jeg hadde (E-60) og det er søren meg de beste dekkene jeg noensinne har kjørt med. Mistet aldri veigrep med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg