kenti_ Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 VW Golf 1.6 FSI '04 Legger ut den lille golfen jeg og samboeren kjøpte i april i år. Den er langt fra like fet som de fleste i tråden her, men den er en god "førstebil" :) Vurderer selvfølgelig å få på noen fete felger etterhvert, så forslag tas imot med stor takk! Er det stress å få senket denne litt? Går det med originaldemperene, eller må de skiftes? Siter >Min tralle< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Jøss, samme farge som bilen til min mor sin det gitt :) Senk tror jeg ikek skal være noe stress, hør med norskbildelsenter eller no i den duren :) Legg gjerne ut updates på bilen hvis det skjer noe framover da? :) Er nemlig ute etter inspirasjon på en Golf med lik farge da jeg får kjøpt mors sin når jeg får lappen! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Her er min MK5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjKeh Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Min Golf GT-Sport 2.0TDI: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOLKE Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Min Golf GT-Sport 2.0TDI: Har du byttet bakfanger?!! Og er fronten din sølvfarget eller er det bare bilde som gjør at det ser sånn ut? Jeg har bestilt meg en rød golf gt selv... Fattern bestilte 1 mnd før meg og har fått bilen alt, men den har ikke den bakfangern som du har der.. nå er han sin svart, men regner ikke med at de leverer en anderledes bakfanger pga farge på bil. Fornøyd med bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjKeh Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Bilen min har R-Line pakken som inkluderer en frontspoiler, bakfanger, bakspoiler, baklykter og felger som ikke er standard på GT-Sport. (Da jeg hentet bilen hos forhandleren sa de at det var den første bilen de hadde levert med denne fronten. Tror det er standard på GT-Sport nå.) Jeg har hatt bilen i 3 uker nå og er veldig fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOLKE Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Bilen min har R-Line pakken som inkluderer en frontspoiler, bakfanger, bakspoiler, baklykter og felger som ikke er standard på GT-Sport. (Da jeg hentet bilen hos forhandleren sa de at det var den første bilen de hadde levert med denne fronten. Tror det er standard på GT-Sport nå.) Jeg har hatt bilen i 3 uker nå og er veldig fornøyd! Okey! Fronten er standard på GT TDI nå, veit ikke hvordan det har hvert før.. Men den er helt svart og ikke noe sølvfarget. Bakfangern er derimot orginal, den er jo rett og slett kjedelig.. Så jeg tenkte å fikse litt på den, ser jo dumt ut med en grå/svart bakfanger på en rød bil!! Grattis med ny bil og lykke til.. Må si jeg gleder meg til september!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Legger ut min jeg og da,, 2006 sportline 2l tdi, div utstyr. http://i161.photobucket.com/albums/t209/toeimoen/tore.jpg http://i161.photobucket.com/albums/t209/toeimoen/DSC_0476.jpg http://i161.photobucket.com/albums/t209/toeimoen/IMG_6832.jpg Bilen din er jo skamrå! :D Ser ut som det blir Golf på meg og, er bare ikke helt sikkert på hvilken enda :) Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads- Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 TIL SALGS! Her er min Golf GT. Bilen er en 2006 mod. som er rullet 80000km(brukt til pendling av forige eier) Jeg har satt på den FK justerbart senkesett, samt et åpent luftfilter. Ellers er bilen original. Bilen er som nevnt ovenfor til salgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Her er min Golf GT. Bilen er en 2006 mod. som er rullet 80000km(brukt til pendling av forige eier) Jeg har satt på den FK justerbart senkesett, samt et åpent luftfilter. Ellers er bilen original. Bilen er som nevnt ovenfor til salgs! En fra nabolaget der jo! Veldig kjekk bil, vurderte denne og en TDI som stod hos fjetland i sin tid. Blitt veldig bra med justerbart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Handla meg nr. 19 i går :) Kan legge ut noen bilder seinere, men den er helt orginal. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheXboxFreek Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Ja:driving sliter du litt i fartsdumpene eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 sliter du litt i fartsdumpene eller? Han jukser, 2 tastetrykk og den er høy som et hus (hint luft) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Her er bilen min. 06 1,9 TDi 4motion (sry mobil bilde) Den er ikke spesielt kul, men satser på å få på noen finere felger og en powerboks av et eller annet slag. Men å bruke penger på bil har ikke blitt prioritert siden jeg fikk den i våres desverre. Kanskje ta en tur til tyskland å handle i høst..? Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg