jettamaster Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 syns denne var utrulig artig:):) http://www.youtube.com/watch?v=MMJ6xs8I2HM Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Var litt morsom den, ja:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Veedub :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hahaha han ble eid :D Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Jeg tør vedde bokseren min på at den originale a-team van'en hadde en 350 bensin. Og gikk betydelig bedre enn en 6.2 diesel :) Men moro video, så forresten hele episoden i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hmmm.. veit ikke heilt hva jeg skal si jeg.. Ting har forandret seg på 20 år hvertfall.. Men det gamle er eldst :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Den der var HVERTFALL IKKE preppa av B.A. Baraccus, hehe. Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 flere enn meg som heia på amerikaneren? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Jeg heia på den, helt de fortalte hva slags motor det var... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Jeg heia på amerikaneren ja. Hvilken motor var det som satt i den folkevognbussen? Tøfft uansett. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Kjøreegenskaper kor? Imponerende å ha så bra handling. Kan til og med bli morsomt å kjøre varebil framover :D Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg