alcapaal Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Jepp. Endelig ble det bil på meg etter kræsjen. En 98 VW Passat 1,8 bensin :) har bare hatt den i 3 timer men virker kjempe god å kjøre :) må vel kjøpe noe syling etter hvert. Noen forlag? Så på lexus baklyter. Så bra ut ja ;) Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Ikke.. kjøp.. Lexus..lykter.. :P Mye bra styling til Passater. Bare pass på å gjøre det så diskret som mulig. Da blir det bra. ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 IKKE KJØP LEXUSLYKTER! Lexuslykter er kun kun lov...lexus, og på gjennomførte biler. Vær så snill. Kjøp heller noen pene røde lykter. Sats på et clean look. Liten leppe, små skjørt og liten eller ingen spoiler -Min mening da. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webgeek Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Gratulerer med ny bil! Kjøpte for 2 uker siden en 98 passat 1.8t stv og er kjempefornøyd! Veldig god bil å kjøre! Går bra gjør den også! Ikke gjør for mye med den... felger og senk holder på disse bilene syntes jeg... Siter 1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue http://www.speedjunky.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 takk for det :) jeg synes også den er super å kjøre :) hmmm. Ingen god stemning for lexus lykter kjønner jeg. jaja. Jeg ba jo om råd så :) Noen som har linker til noen sider med styling til den bilen eller? Har sjekka tuning.no og styling?.no Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 kjøp lexus lykter Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 En så fin tysker skal ikke ha lexuslykter! Det er såvidt lexus passer lexuslykter nå for tiden :P Uansett, gratulerer med ny bil. Det er en utrolig fin bil, å den er veldig god å kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 hold deg unna lexuslyktene... de kler såvidt bilen de har opprinnelse ifra ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 hold deg unna lexuslyktene... de kler såvidt bilen de har opprinnelse ifra ;) Ikke det engang :puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 øyh! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 øyh! skuffa! :hondakick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 La oss ikke gå for Off Topic nå. :) At Lexus-lykter passer alt annet enn Lexus dårligere enn en et stylingkit med enorm aluvinge på en 70-talls Aston Martin V8 Vantage, er jo ingenting å diskutere eller krangle om. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 øyh! Haha :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Hvilke lykter stemmer dere for på en passat da folkens? Jeg skal kjøpe baklykter til min passat og vil også høre hva dere liker...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 ikke leksus!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg