VCE Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Bigblock er det forresten ikke plass til... om du ikke bygger om innerskjermer, rammevanger og dempertårn... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 NP205 er en fordelingskasse som bl.a brukes på store Chevrolet pickuper og små lastebiler... den veier over 100 kg... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 har regnet med at jeg må bygge om mye for å få plass til en BB så det er ikke noe problem de heller.. hmm,da blir nok ikke den kassen aktuell for meg.. får vel gå for den vanlige bakhjulstrekken jeg og som alle andre gjør.. er bare de at det hadde vert drit råååååt å hatt 4x4 på en 200 serie:D skiller seg litt ut da.. i dag har jeg fått sveisa hjulkassene eller punkta de da siden jeg ikke har tråd apparat enda.. får i mars:D:D blir heilsveising da.. å så har jeg skåret ut alt av rust i gulv så der er det bare å sveise i ny plate eneste som mangler av rust nå er litt til i bagasjen å hjulbuene så er jeg kvitt dritten:D:D (Super gla) bildene kommer så fort jeg får i orden den dritten av pc jeg har.. to be continiued...... eller hva det nå heter:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Uansett hva slags vri-åtter du skal ha, helsveis alle karroserskjøter! 240'n er altfor myk for slike motorer... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 ja veit.. har en kompis som hadde i en 8'er å der vrei hele dritten seg.. den svenske tanksen er visst ikke så hard som folk sier.. er jo så klart ikke problem å kresje med en 240 da i forhold til en opel astra for eks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Det står en på Hamar som har hatt original 305 siden 80-tallet, den hadde ca 10 cm høydeforskjell foran... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 au da.. de var mye!!!! han jeg kjenner hadde 4 cm ca.. det blir jo ingenting i forhold.. blir lagt inn forsterkninger i kanalene hos meg da.. + sveise alle skøyter +++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Husk at det er en motor med 318 Nm... Velger du en SBC 427 (7,3 liter) har du MINIMUM 450 Nm... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 hvilken motor av de er det som har 318Nm?? ikke 426 hemi fra 70 tallet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Chevy 305...fra 70-tallet. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 ok.. men det blir ikke en 305... er ikke mer enn ca 20 laken for en hemi så da blir det nok de:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 hva med en 427? nyere og mer effektiv motor, billigere trim, enklere montering, letter motor, mer turtallsvillig... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 tja,veldi fristende.. men går nok for den gamle:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 i dag kommer det bilder dere:D:D masse er gjort siden sist:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 dette med 4x4.. hva med å hente dette fra en eldre chevrolet blazer 4x4 ? kanskje værre med manuellkasse igjen da. men dette blir rått. american muscles i söta bror er fint :) og hvis du får inn en big block så blir det karslig. Blir jo slik som på fast and the furious 1 når han ruser opp challengereren på stripa. Vugger hele bilen. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg