Gå til innhold

SS 240 Turbo Prosjekt...

Ranger emnet


slire_sladd

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

turteller skal på + på coilen, mener jeg..

 

Pleier å være ferdig lagt opp, rød og hvit ledning. Også er det enten den polen alene nederst den skal på eller den øverst i midten, vært borti begge deler...

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1981798&template=default

 

Bilen + en god del deler er nå tilsalgs. Har snart ikke noe verkstedplass, så alt må bort desverre...

...prrrrrtt...

 

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Den eneste grunnen til at jeg kjøpte denne bilen var vel fordi jeg slipper å bytte bilde på avataren min, hehe :-)

 

Får vel starte en ny tråd om denne etterhvert... Har store planer ihvertfall :-)

'79 Volvo 244DL, skal bli 254R

'84 Volvo 244GLT, blir snart spiker

'90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt

'93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi

'99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Det er vel meningen at den skal bli "litt" finere enn den er nå ihvertfall. Har allerede fått tak i komplett svart/grått GLE-interiør med 4x el. vindu. Skal få en kompis til å sveise igjen alle hull etter listverk nederst på dørene/skjermene/bakskjørt, pluss hullene til lyktepusserne. Ny lakk skal på, samme farge. Den kommer til å få eldre type bagasjelokk og panser, men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg vil ha helsnute eller flatt panser. Synes liksom "alle" vil ha flatt panser, og det er greit nok det, men synes snuten er litt fin også jeg da. Nå har jeg riktignok to "snutebiler" fra før da, så det blir sikkert flatt. Lakkere plasten inni hovedlyktene svart, og helrøde baklys med sølvgrå stripe. "Dekorplate" mellom baklyktene skal på, en A-vinge likeså. 18" skal sikkert på, ikke helt bestemt meg for hvilke enda, men blir sikkert Rondell 58, dersom ingen vet om et sett BBS RC i 8,5x18 et 13 til BMW 5-serie tilsalgs da....

 

Også blir det selvfølgelig turbomotor igjen da.

 

Synes planene mine høres bra ut jeg :-)

'79 Volvo 244DL, skal bli 254R

'84 Volvo 244GLT, blir snart spiker

'90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt

'93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi

'99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår