ballemann Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 hvor kjøper jeg slik sak som gjør at jeg kan justere camber forann? har senka 60mm forann å camber er helt mongo, sliter dekk som bare det :( Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 hvor kjøper jeg slik sak som gjør at jeg kan justere camber forann? har senka 60mm forann å camber er helt mongo, sliter dekk som bare det :( he, he.. det er ikke lett eller billig :) enten justerbare lenkearm-lager og fjærbenslager, eller triangelarmer.. koster noen tusen uansett.. er muligens heller det at du ikke har justert sporingen. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Tror du skal sjekke spissingen ja. Har hatt flere lave poloer, og aldri hatt nevneverdig problemer med at dem blir slitt mye på innsiden. http://www.vwtuningsalzmann.de har slike fjærbeinslager du leiter etter, har vel også http://www.g-laderseite.de. Sorg Motorsport har også... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 tok den inn på værksted engang, og de sa at den var fucka pga senkinga, de fikk faktisk ikke opp skruene heller :P de jeg hadde nettop vært opp med :/ bilcentrum ftw :S ingen som vet om noen som kan gjør det svart da? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 hø ? hva er galt og hvilke skruer og hva skal du gjøre svart ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Kan være greit å ta av styrestagen og løsne på skruene i skrustikken før justering Jeg justerer min toe-inn selv Flatt gulv legg klosser som er lengere enn hjulet inntil hjulet på begge sider av bilen ta et målebånd foran hjulet og et bak juster lengden på armen på passasjersiden til det er lik avstand foran og bak Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 hø ? hva er galt og hvilke skruer og hva skal du gjøre svart ? hehe, de sa at den var sånn pga senkesettet, de fikk ikke opp skruene sa de, jeg lurte på om noen vet om noen som kan gjøre det for meg, svart :P jeg er ikke akkurat noen mekaniker :P hehe Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Du kan jo kjøpe nytt stag, og få de til å prøve på nytt. Da er det lett og justere og staget tar ikke lange tiden å bytte Vil på det sterkeste fraråde deg å kjøre med bilen før du har justert forstillingen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 er bilen nervøs å kjøre, slik at den lett vingler fra side til side ? Om du slipper rattet, holder den da retningen eller sviinger den lett til en av sidene ? Dette er den beste og letteste indikatoren for å se om spissingen er helt på jordet.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 alle justeringer forann er feil... har hatt den på 4 hjulskontroll :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 kjøp deg nytt styrestag og dra på ny kontroll. Vær obs på at ved senking på rundt 60mm eller mer vil chamber ikke bli innenfor fabrikkens toleranser, men dekkslitasjen er helt ok om toe-inn er riktig Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 ja får nesten gjøre det, har 60mm senking forann :P skal opp til en kompis i dag å fikse "toe-inn"... Han mente også at han kunna klare å fikse chamber, ved å rett å slett flytte på demperen litt, utvide hullet i dempertårnet... høres det klokt ut? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 ja får nesten gjøre det, har 60mm senking forann :Pskal opp til en kompis i dag å fikse "toe-inn"... Han mente også at han kunna klare å fikse chamber, ved å rett å slett flytte på demperen litt, utvide hullet i dempertårnet... høres det klokt ut? Nei:boxers Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 han har nok ikke skrudd noe på eldre vw-er før :) er mulig for dempere festes med bolter øverst, men denne går i en kon i karosserien.. blir mye sveis og arbeid å få det til iallefall :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 han har nok ikke skrudd noe på eldre vw-er før :) er mulig for dempere festes med bolter øverst, men denne går i en kon i karosserien.. blir mye sveis og arbeid å få det til iallefall :) ok, ja, han hadde gjort det på en del bmw'er sa han, da er vel enste triksen å bytte til lengre fjærer forann :( Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg