Gå til innhold

Fire and Ice 2

Ranger emnet


Fire&Ice

Anbefalte innlegg

Nei, neonlysa er ikke harry på denne bilen.

Og den er hvertfall ikke rånete. Hvis man skal råne med denne bilen kan man være stolt av det.

 

RÅNEBIL er en stygg gammel corolla med en stygg 80-talls pastellfarge, litt rust her og der, et anlegg som dunker, effektpotte fra Torshov og neonlys... DA snakker vi rånete og harry.

 

Neonlys, anlegg og bråkepotte hører hjemme på biler som det er lagt tid og penger i.... biler som er ordentlig og forseggjort.

 

Grunnen til at alle syns neonlys og bråkepotte er harry er nettopp fordi alle rånerne bruker det på siden stygge gamle biler.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

neonlys er meget harry og er det noe jeg er glad for at det ikke er tillatt så er det det. Bråke eksos på en helt dau vw motor er utrolig jalla.. biler som dette er enkelt og greit jalla.. noe som omtrent hele vw greia er.. Du blir bare provosert fordi du er harry sjøl.. :op spør en noen som ikke gløder for bil vil de garantert si huff!!!!

 

Og denne bilen er ikke gammel??? Du tror vel ikke at du cruiser rundt i en ny bil, hvis du har golf2?

 

ser ikke den store forskjellen på en golf og en corolla. med dette utstyret gjør de et desperat forsøk på å få oppmerksomhet begge 2, og derfor rånete.. akkurat som amazon-folka kjørte med laksetrapp og revehale.. bare tidene som har forandret seg.. dette har blitt byttet ut med solfilm, hønsenetting og neonlys..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk en Golf I, og er faktisk klar over at det er en gammel bil. Men jeg har hverken neonlys eller bråkepotte.

 

Så du mener det er jalla på en dau VW motor... mener du det er jalla på alle biler da, for du vet sikkert like godt som meg at en effektpotte på en 200SX bråker også...

 

Men men, godt vi har forskjellig smak.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at du har egne meninger, og litt moro å se at en fra Gjøvik kommer med komentarer om hva som er Harry eller ikke.

Når en kommer fra ei traktobygd, som sikkert er overfyllt av rustne blikkbokser med gjennomborede potter og svartmalte ruter, og hjemmemekka duppeditter og lys over alt på bilene, så kan jeg godt forstå din frustrasjon over "rånere". Alle kan da kjøpe en splitter ny bil, sette på en og annen ferdig lakkert duppeditt, og tro at man har laget en fin bil. MEN! Du aner ikke hva du har gått glipp av, vi tar en gammel bil med sjel, og gir den et nytt look, og du kaller det idioti? Her har jeg faktisk lagt sjel i å forme bilen etter mine egne drømmer, og fått en personlig tilknytting til bilen. Bilen er av en meget sjelden type golf her i landet, og jeg er glad i den.

 

Og en annen ting Kjetilr... Om du er så imot VW, hva snoker du rundt inne på VW/Golf2 etter da? Om du er her bare for å komme med søppel på andres tråder, da må jeg si at du har lite til liv. Eller er det fordi bilen som står i garasjen din, er en sliten Golf 2, 1,3i som du skammer deg over og ikke tør vise frem?

 

Til alle sammen, takk for alle positive komentarene, og stå på alle golf 2 elskere, masse bra arbeid dere har gjort. Og husk å vinke til Kjetilr, om dere noen gang ser ham, før dere så parkerer ham i første og beste lyskryss. (har de lyskryss på gjøvik?)

ikke noe som en 5'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg, som en ansvarlig og voksen 18åring att jeg må gripe inn her!

 

Detta tøve dere driver med her nå! Bare tøv!

 

Slutt å hakke på hverandre, bli heller venner og hjelp hverandre med soting av vinduer, montasje av laksetrapp, eksos med neon, whatever, bare hjelp hverandre.!

 

Hilsen Onkel Sheriff..

birthday grinchy kiddie

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fire&Ice

Helt greit at du har egne meninger, og litt moro å se at en fra Gjøvik kommer med komentarer om hva som er Harry eller ikke.

Når en kommer fra ei traktobygd, som sikkert er overfyllt av rustne blikkbokser med gjennomborede potter og svartmalte ruter, og hjemmemekka duppeditter og lys over alt på bilene, så kan jeg godt forstå din frustrasjon over "rånere". Alle kan da kjøpe en splitter ny bil, sette på en og annen ferdig lakkert duppeditt, og tro at man har laget en fin bil. MEN! Du aner ikke hva du har gått glipp av, vi tar en gammel bil med sjel, og gir den et nytt look, og du kaller det idioti? Her har jeg faktisk lagt sjel i å forme bilen etter mine egne drømmer, og fått en personlig tilknytting til bilen. Bilen er av en meget sjelden type golf her i landet, og jeg er glad i den.

 

Og en annen ting Kjetilr... Om du er så imot VW, hva snoker du rundt inne på VW/Golf2 etter da? Om du er her bare for å komme med søppel på andres tråder, da må jeg si at du har lite til liv. Eller er det fordi bilen som står i garasjen din, er en sliten Golf 2, 1,3i som du skammer deg over og ikke tør vise frem?

 

Til alle sammen, takk for alle positive komentarene, og stå på alle golf 2 elskere, masse bra arbeid dere har gjort. Og husk å vinke til Kjetilr, om dere noen gang ser ham, før dere så parkerer ham i første og beste lyskryss. (har de lyskryss på gjøvik?)

Det er jo supert at du gjør din egen greie....

Gjør hva du vil så lenge du er fornøyd, drit i hva de andre sier.

 

Selv skal jeg style min Golf I snart, lakke den i en kul lilla-farge (Ordentlig lakkering, ikke med biltema cans), ha "effekt"potte, neon osv.

Om folk kaller meg attention-whore, så driter jeg i det, for litt av vitsen er nettopp at folk legger merke til bilen. Hva er vitsen med å legge mye penger i en bil og gjøre sin egen greie hvis folk ikke legger merke til den?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Tøff Golf! Men ta vekk badgene fra Golf 3 som du har bakpå :P

 

Er ikke det der Golf 4 merkene a?.. aldri sett en 3'er med hel kromma badges:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sheriff

Har du fler bilder med neon lysa på?? Rått..

 

Lukter jeg skjøting??

 

 

Ja jeg har skjøtet gitteret med vilje.

 

Da jeg har en hel åpning og ville støtte opp midtpartiet på leppa bak. Den er ganske tynn og tåler ikke all verden. Det er kun synlig fra rett vinkel.

 

Og ja det er golf 4 badges.

Skal lakke om bakplata så da forsvinner de. Hullet der VW emblemet var før har begynt å sprekke opp litt, da bassen har ristet for mye i karosseriet.

 

Neoenlys:

post-3161-13804852006894_thumb.jpg

ikke noe som en 5'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår