Gå til innhold

Fire and Ice 2

Ranger emnet


Fire&Ice

Anbefalte innlegg

Originally posted by brooom

Neon lys eller ikke, når bilen har skjørter, spoilere å alt som hører med, hører det også med Neon lys, men det er nå min mening.

med andre ord : Enten alt eller ingen ting. :D

HEEELT enig....! ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

til hr fire&ice: Du virker lite oppdatert på hvordan tilstanden er i innlandet. Gjøvik har nok ikke mer traktorer enn drammen. Dette er en by med ganske mange innbyggere. Hva med å ta en tur opp engang så skal du se at det ikke er så stor forskjell på drammen og gjøvik. Kryr av rånere her oxo, neonlys og hønsenetting er også dagligdags her oppe. husk at det er ikke mer enn en 14-15 mil mellom byene.. Gjenomborede potter har jeg aldri sett og rutene her oppe hos jalla folkene er påklistret solfilm..

 

Og at folk parkerer meg er helt greit, men går vel ikke dårligere enn bilen din min a4 1.8t? Har opptill flere rundkjøringer og lyskryss her oppe bare kom og se..

 

Grunnen til at jeg surfer litt innom her oxo er av akkurat samme grunn som at folk er innom andre forum! har faktisk hatt en golf gti 2 sjøl..:D

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

til hr fire&ice: Du virker lite oppdatert på hvordan tilstanden er i innlandet. Gjøvik har nok ikke mer traktorer enn drammen. Dette er en by med ganske mange innbyggere. Hva med å ta en tur opp engang så skal du se at det ikke er så stor forskjell på drammen og gjøvik. Kryr av rånere her oxo, neonlys og hønsenetting er også dagligdags her oppe. husk at det er ikke mer enn en 14-15 mil mellom byene.. Gjenomborede potter har jeg aldri sett og rutene her oppe hos jalla folkene er påklistret solfilm..

 

Og at folk parkerer meg er helt greit, men går vel ikke dårligere enn bilen din min a4 1.8t? Har opptill flere rundkjøringer og lyskryss her oppe bare kom og se..

 

Grunnen til at jeg surfer litt innom her oxo er av akkurat samme grunn som at folk er innom andre forum! har faktisk hatt en golf gti 2 sjøl..:D

 

Det er helt greit kjetil. Jeg så at du hadde satt din status til kverulant, så da kan vel jeg også få provosere litt. Ta det ikke personlig alt hva jeg sa. Har vert på Gjøvik og ja, er ikke stor forskjell fra Drammen.

 

Selv syntes jeg det er leit at folk kaller bilentusiaster for rånere sånn helt uten videre, bare fordi de har gjort noe ekstra med bilen sin og skiller seg litt ut.

 

Jeg er selv drit lei harry-rånere som gjør skam på bilnorge. Det er verken kult eller pent med laksetrapp og annet plastskrap over alt på bilen. Jeg valgte styling med omhu, og vill ha en nøytralt stylet bil. Skjørter, hekkspoiler, panserlist og leppe bak, hellakkert for å se gjennomført ut, og gitter i åpningene for å få litt kontraster. Neonlysa er kun til show-bruk, og benyttes sjelden i trafikken eller i det heletatt mens bilen er i gang.

 

Nok en gang beklager jeg om du ble støtt, eller for den saks skyld noen andre fra Gjøviktraktene som ble støtt av å lese innlegget mitt.

ikke noe som en 5'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr fire&ice: ble ikke støtt jeg..beklager hvis jeg støtte deg, men norge har demokrati og da må vi ha meninger på begge sider av sakene. :-) bilen din er fin bortsett fra neonlys..

som jeg skrev er den blank og fin.. det som skiller seg spesielt ut er interiøret, men smaken er som baken.

 

Og hvis det er noe jeg er så er det bilentusiast, har hatt mange biler de nesten10 åra jeg har hatt lappen.. Du får dra fra meg i et lyskryss engang der nede. passerer gjennom drammen omtrent hver 3 uke..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Kjetil, men bilen min har ikke mere enn 90 tvinnede syltestrikker til å dra den fremmover med. Så blir nok jeg som blir stående igjen å se etter hvor det ble av deg.

 

Interiøret er spesiellt, det er det. Selv om det gir bilen en helhet. Lakken er blandet av lilla og blå perlemor på en mørk lilla bakgrunn. Interiøret er i blått og lilla, så det passer til bilen, men skjønner deg godt når du sier det ser rart ut. De er i allefall gode å sitte i, recaro som har laget de tror jeg.

 

Du skulle ha sett de fargene som ble brukt i filmen bilen har sin historie i. Da var bilen orange, med rosa og orange seter.

ikke noe som en 5'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fire&Ice

Sorry Kjetil, men bilen min har ikke mere enn 90 tvinnede syltestrikker til å dra den fremmover med. Så blir nok jeg som blir stående igjen å se etter hvor det ble av deg.

 

Interiøret er spesiellt, det er det. Selv om det gir bilen en helhet. Lakken er blandet av lilla og blå perlemor på en mørk lilla bakgrunn. Interiøret er i blått og lilla, så det passer til bilen, men skjønner deg godt når du sier det ser rart ut. De er i allefall gode å sitte i, recaro som har laget de tror jeg.

 

Du skulle ha sett de fargene som ble brukt i filmen bilen har sin historie i. Da var bilen orange, med rosa og orange seter.

 

aldri sett filmen, men det kunne vært artig... he he

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fire&Ice

Selv syntes jeg det er leit at folk kaller bilentusiaster for rånere sånn helt uten videre, bare fordi de har gjort noe ekstra med bilen sin og skiller seg litt ut.

 

Jeg er selv drit lei harry-rånere som gjør skam på bilnorge. Det er verken kult eller pent med laksetrapp og annet plastskrap over alt på bilen.

ENDELIG noen som er enig med meg... supert.

Er også drittlei folk som kaller folk for rånere hvis de har en bil som er GJENNOMFØRT, FIN, STYLA, TRIMMA, LAGT TID OG PENGER I... uansett hva slags bil det er (med visse unntak).

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår