_eSOo_ Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Fangeren så veldig bra ut :) blir bra når du får lakka den .... enig med det folket her inne sier. vi har alle sett facelift kan man si Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 ja det er sant.. mange som har facelift.. skal sjekke litt til også får dere vite hva det ble:);) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hvordan monterer jeg resirk ventil? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hvilken type resirk?Bilde? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 1.Slik jeg gjorde på den gamle bilen min så tok jeg bort den gamle resirken. Skjøtet slangen slik at jeg fikk opp resirken. ( Den blå slangen er skjøten jeg snakker om) Her ser du resirken i motorrommet 2.Andre enden av resirken tar du å kobler deg inn på der den gamle resirken gikk ut fra luftfilter slangen ( Bilde under ser du nesten hvor den går inn på luftfilterslangen. Luftfilterslangen er den svarte store på bilde som bl.a LMM sitter på før filtre.) Som du ser på førstebilde i forklaringen min her så ser du at den ene blå slangen går inn på luftfilterslangen, det er den jeg forklarer om i punkt 2 Håper dette var litt hjelp Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hvilken type resirk?Bilde? Viper.. som selges på turbopower;) det var vel den samme som du hadde? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jepp å over her skreiv jeg litt hvordan jeg gjorde det.. hehe Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 ja.. så bildene etter at jeg la inn beskjeden min;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Yeah, får håpe det er til hjelp.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 ja får håpe det;) hehe.. må nok klø meg i huet et par ganger når jeg skal montere:) Lurer bare på hvordan lyden blir med denne ventilen.. håper det gir en god lyd som høres.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Yeah, får håpe det er til hjelp.. hvor mye skjøtet du? og hva var diameteren på den blå slangen? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Diameteren husker jeg ikke, men det sjekker du på resirken.. Kjøpte en 1meter langt rør men brukte ikke alt. Tore på Turbopower husker dette :) Trur kanskje jeg har skrevet det engang tidligere i en tråd også. Det jeg handlet: Blå slange 60cm liten rett alurør 5cm 90grader stålrør 30cm tynn blå slange fra toppen av resirken ( se bilde) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 det kommer til å bli bra med den nye ventilen tenker jeg :) litt deler som skinner i motorrommet har aldri skadet .. Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 ok.. da skal jeg kontakte han og få kjøpt dette.. Tusen takk for stoooor hjelp.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 det kommer til å bli bra med den nye ventilen tenker jeg :) litt deler som skinner i motorrommet har aldri skadet .. det er heeelt sant;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg