al3x Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Ser bra ut det der. Kommer til å bli en fet stasjonsvogn etterhvert ;) 40/40 er vel ikke anbefalt på B5, blir visst forskjellig høyde foran og bak da. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 ja det var det jeg har hørt også. Men bør jeg kjøpe dempere og fjærer da? Justerbart er vel det beste.. men det koster jo en del.. Er en annen her inne på forumet som har s4 fanger og stasjonsvogn. Han har senket 40/40.. Jeg får sjekke litt.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Blir jo billigst med kun fjærer. Og hvis demperene du har er i god stand og det er lov å senke mer enn 40/40 uten å bytte dempere så er jo saken klar :P Sikkert ikke så dumt å få sett noen bilder og sånt av forskjellige høyder :) Edit: Og hvis stylinga di bygger litt mer ned enn original delene så trenger du kanskje ikke å senke så mye. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 ja jeg får se etter noen bilder av biler som har blitt senket forskjellig... Håper det skal gå greit med bare senkefjærer.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 her er noen bilder av bilen.. Skulle kasnkje ha vasket den men det er så kaldt så jeg gidder ikke å vaske den da.. Innvendig så er ikke forsetene så pene.. regner med at de skiftes ut etter hvert.. Fikk en pris på to S4 forseter i dag.. 3000 kr + frakt Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Løp og kjøp=) De du har nå må uansett byttes da. Du kan EVT høre med Ondsofa på forumet her, han har visst komplett skinnint. å selge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Sjå der ja, er det slik bilen din ser ut! :P Ser nesten ut som den er mere grå enn mørkeblå/svart men..Hadde itte tvilt noe angående S4-setene, kjøp iveg! Hva med å bytte tell nest nyeste typen skilt? Hvis det er mulig å få tak i da? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 jeg har hørt med Ondsofa ang setene han skal selge.. men det kan ta litt tid før han skal selge dem.. også er jeg ikke nr 1 i køen for å si det sånn.. Ang skilt så skal jeg bytte ut.. Men jeg vet ikke om jeg skal prøve å få tak i de nest nyeste skiltene eller de nyeste.. Jeg veit liksom ikke helt om de nyeste skiltene er pene eller stygge:P Det er en her på forumet som kaller deg Donald som skal selge slike seter som jeg har, bare i sportsseter.. har sendt han mail men han svarer ikke:( Så hvis det er noen her på forumet som skal selge slike seter jeg har så si gjerne ifra!;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 når det gjelder fargen så er den mer svart enn grå når den er vasket:P;) lå bak mange biler på vei hjem i går og det spruta møkk opp på panseret og på sidene.. så ja det ser ut som den er grå.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 når det gjelder fargen så er den mer svart enn grå når den er vasket:P;) lå bak mange biler på vei hjem i går og det spruta møkk opp på panseret og på sidene.. så ja det ser ut som den er grå.. Er no dritt det der. Vaska bilen i går og nå ser den like ille ut :( Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 mhm.. det er noe dritt, så jeg gleder meg no sinnsykt til våren.. Da skal det vaskes og poleres:) Noen som vet hvordan fargepolish er? noen erfaringer.. Tenkte jeg skulle prøve ut en slik polish.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 førsterett på dørtrekka hvis det blir til at de er til salgs :) var samme fargen som jeg har nu så da hadde det vært supert .... jeg har samme problemet med forsetene jeg å men jeg trur jeg skal få de litt bygd opp på sidene og trekt om ... fangerene så veldig fine ut de ... hvordan var kvalitetsførelsen i de to forskjellige merkene.. er de vært prisforskjellen som er der ?? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Er no dritt det der. Vaska bilen i går og nå ser den like ille ut :( Ja du har nå hvertfall ikke noe å klage på, som lakker bilen gul av alle ting :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Genialt med hvit bil vettu :D Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Ja du har nå hvertfall ikke noe å klage på, som lakker bilen gul av alle ting :D hei hei hei..gul var den når jeg kjøpte den :P Orka ikke begynne å bytte farge på hele bilen, må jo ut med motoren og sånt da. Men nok OT, du er flink til det brunerune ;P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg