Gå til innhold

Bygging av boble

Ranger emnet


darkblue

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stemmer...

 

Hvordan er det med dempere på disse dyra?, Det er vel ikke vanlige fjærer på disse boblene?. Noen som har bilder av ombyggning eller oppskrift?.

Bremser, det er vel bremsebånd eller noe i den duren på disse gamle traverene?. Hvordan bytter man til skivebremser\ventilerte skiver med digre calipere med digre klosser ;) hehe.. Eller sånn litt over standar hehe..

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk ut http://www.vwcarconsult.no for dempere, bremser osv!

De har mye gromt, også ferdige turn-key motorer på f.eks 2,3 liter og turbo! Vet ikke hva de motorene er gode for, men antar rundt 250hk ikke skulle være noe problem.

 

Du trenger igrunn ikke mer enn 120-130hk før det å kjøre boble blir VILT! Det er lette biler, som kan oppdateres til det ugjennkjennelige med tanke på kjøregenskaper (Helst 1302/1303 da)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen jeg har er en 1300, helt standar tror jeg hehe, Eksos oppvarming som har hengt seg opp blant annet ;) ...

6 volt strømsystem også :\ ....

 

Sjekkes ut det du skrev :) som alt annen bra feedback som har kommet ut av denne tråden :D ...

 

 

Hvordan er det med porche instrumenter?, mener jeg har lest noe om det ett sted?.

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på selv med å mekke på boble nå, kjøper inn deler i ny og ne. Er på jakt etter motorer også har sykt llyst på en Wankel motor med turbo i med annet stash :P Men alt står på penger, må skaffe meg en bruk bar jobb så skal ikke det være noe problemer. Er en stund til eg får lappen så har litt tid på meg til å gjøre bobla ferdig, den veier ekstremt lite. Det meste er glassfiber på den, ikke dører og tak..

 

Skal senke taket også tenkte eg, det er tøft synest eg. (kutte av det litt)

BMW 325i Sleden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har stått stille i 3-4år nå, er mye som skal fikses på den. Fremlyktene skal fikses på. Har noen gammle bilder av den.

Skal ta bilder av boblen utenfor garasjen i morgen tidlig

 

Felgene skal også fikses er noen skader på de som står på nå. Alt av lykter skal byttes ut og alt av intrejør (skrives det slik?) skal ut og inn med fetere trekk (ratt,dashbord,stoler,trekk++). Skal sikkert ha mest carbon inne i selve boblen, det blir fett vet du ;)

Kutte av litt av taket også må til :p Sote ruter ++

 

Her er noen bilder av det eg har sammla så langt :)

 

 

 

 

 

 

 

Her er Focal Utopia 33WX subber, har to stykker :)

album_pic.php?pic_id=458

 

album_pic.php?pic_id=457

 

album_pic.php?pic_id=459

 

album_pic.php?pic_id=460

 

Cobra stol, den som står fremst skal brukes fremme, har bare en enda siden det bare hadde en på lager. Den du ser på venstre side skal bak i bobla :)

 

album_pic.php?pic_id=475

 

 

 

Noen gammle bilder av bobla :) Nye imorgen kommer..

 

PS: Har du noen bilder da?

 

album_pic.php?pic_id=546

 

album_pic.php?pic_id=545

album_pic.php?pic_id=547

BMW 325i Sleden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett Fett, hva slags modell har du ?, det var no svært baklokk på motor rommet du hadde?....

Få opp flere bilder :D hehe.. Har desverre ikke noe server plass til disposisjon for tiden :\ ....

 

Lurer fælt på Porsche instrumenter og motor i min, men aner ikke hvor jeg skal få tak i det :| så ...

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by darkblue

Fett Fett, hva slags modell har du ?, det var no svært baklokk på motor rommet du hadde?....

Få opp flere bilder :D hehe.. Har desverre ikke noe server plass til disposisjon for tiden :\ ....

 

Lurer fælt på Porsche instrumenter og motor i min, men aner ikke hvor jeg skal få tak i det :| så ...

 

Ligger ut bilder av hele bilen imorgen, har tatt noen fete bilder idag :p Er en 1302 1971mod. Men ingen former er orginal, fu får se dette imorgen da eg har bilder av hele bobla :) Står en ussel 1300cc motor i den nå som skal vekk så fort så mulig:o

BMW 325i Sleden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår