G.T.I Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 jeg skulle låse meg inn i bilen i dag for å hente no.. fikk låst opp, men ikke igjen.. nøkkelen sitter dønn fast og jeg tørr ikke røske til. er det noen som kjenner disse låsene veldig godt? hadde det vært fin med et innlegg :) Eller's trenger jeg nye gti stoler så om noen har no... ja :) si gjerne ifra. bilstereo til salgs 500 spenn.. takk hei :) Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Du spiller tilfeldigvis ikke Counter-Strike ? lol Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 det er en stund siden jeg var aktiv på den fronten.. :) Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Hvordan er det nøkkelen din sitter fast? Får du ikke vridd rundt låsen, eller sitter nøkkelen fast i hullet så du ikke får den ut igjen? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Det er jo et kjent problem at låsene på eldre vw er dårlige da, så det kan jo hende at et røsk kan hjelpe? og får du den ut uten problemer så kan du ha i nøkkelspray :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 nøkkelen står i bilen nå, hadde så dårlig tid så jeg måtte bare dra. men dan sitter dønn.. fikk den inn så jeg fikk låst opp, men jeg får ikke låst igjen. det går bare å vri en kvart runde. det virker som om den har kjilt seg. får hverken låst eller tatt ut nøkkelen.. :) Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by G.T.I nøkkelen står i bilen nå, hadde så dårlig tid så jeg måtte bare dra. men dan sitter dønn.. fikk den inn så jeg fikk låst opp, men jeg får ikke låst igjen. det går bare å vri en kvart runde. det virker som om den har kjilt seg. får hverken låst eller tatt ut nøkkelen.. :) prøv å skru ut hele dørhåndtaket da, og se om du klarer å skille faenskapet. kanskje du klarer å dra ut sylinderen fra håndtaket og fikset. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 må han ikke av med dørtrekket for å skru av medbringeren til låsesylinderen?? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Vipp ut crome-lista, under der er det en skrue, åpne døra og på innsiden av døråpningen er det enda en skrue. Ut med de og dørhåndtaket er løst. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 takk for innleggene, men det var en justeringsskrue som sitter over låsen som hadde lirka seg noen runder ut :) bare å dra til den ja.. En stor lettelse for meg... har noen en nyere cd-spiller som de vil selge? moi.. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 http://193.121.210.231/JvcCons/products/ProductDetail.php?ProductID=KD-LH2000R&Country=Nor&Lang=No Nypris 4300, ca et år gammel. Selges kr 3000,- eller byttes i G60 bremser og 16V bakstilling. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Takk for tilbudet :) skal vurdere prisen din, men jeg har desverre ikke no deler og gi deg.. forrreste! battreiet mitt lader dårlig tror jeg har start problemer nesten hver eneste gang, måtte ty til dyttekraft i går.. vann og volten stemmer, men det er noe som ikke funker.. Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 lad batteriet helt opp (med en batterilader), se om det skjer igjen.. gjør det det er det somregel en av tre grunner. 1) dynamoen 2) batteriet 3) en overledning e.l. som tapper batteriet (det hadde jeg på gamle 2ern, fant aldri ut hvor overledninga lå, så jeg måtte lade batteriet på nytt etter ca 1 måned) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Lad opp batteriet ditt og pass på å skru av stereoanlegget når du ikke har bilen på så ordner det seg Marius. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Kan være en celle som har snudd eller sluttet å virke i batteriet - få noen til å ta syrevekten på det. er ikke denne mellom 1.20 og 1.27 er det sansynligvis bare til å kaste batteriet å kjøpe et nytt . Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg