Næssen Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Fytti flink du, peneste skodan jeg har sett! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Den fronten blev pen.Faktisk litt gøy å se noen som ikke går for RS front :) /M takk for det. Var faktisk det jeg bestemte meg for veldig tidlig, at det ikke skulle noe rs-front på bilen. Vil ikke gjøre noe alle gjør. Gøy å prøve på noe annet så lenge det ikke blir for mye :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Fytti flink du, peneste skodan jeg har sett! takk for det, hyggelig å høre :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 SWEET Stian, digger bilen din. gleder meg til sommeren jeg nå assa, blir spennende og se åsssen den blir når den er i sommer modus :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 SWEET Stian, digger bilen din. gleder meg til sommeren jeg nå assa, blir spennende og se åsssen den blir når den er i sommer modus :D Ole takk for det ole martin :) Gleder meg til det samme selv :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Da har jeg fått satt på den nye grillen. Ble veldig uvant, men tror jeg liker det :) Og så bilde av takspoileren og lakkert nedre del på bakfangeren, fullasta bil så er litt baktung! Når jeg kommer opp igjen til Volda neste uke skal sommerfelgene på og bilen justeres ned :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Veldig pent Stian, jeg liker det :happyhappy: God påske... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Har endelig fått på sommerhjula og senka bilen. Har fremdeles ca 7 cm å gå på i fronten, men greit å ha den litt brukandes når den brukes daglig :) Har også muligens fikset meg noen diskre sideskjørt, er egentlig til en annen bilen så må sikket tilpasse de litt. Bilder kommer når jeg begynner å tilpasse de :) Så har jeg kjøpt inn litt polish osv, tenkte jeg skulle prøve Meguiars i år, siden alle skryter så av det. Så regner med det blir bra resultat, dyreste jeg noen gang har kjøpt! Så ett lite stemningsbilde fra kysten :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Ser braaaaaa ut Stian, da gleder vi oss til bilder av bilen ferdig polert :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Ser braaaaaa ut Stian, da gleder vi oss til bilder av bilen ferdig polert :) Ole ta deg en tur til Volda så kan vi ta bilen din også :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 jaja klart det, :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Hva blir det for felger nå som Olé har stjælt de gamle? ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Sånn ser de nye felgene ut : (Ole-mann og min sin bil) Det er Darwin Racing 8x19" et32 med 215/35/19 dekk. Bygger litt mer ut pga innpresset, og er en del mer dekkstrekk. Så kan faktisk legge de ganske godt opp i hjulbuene. Skal få en kar til å valse ut skjermene litt slik at det ikke subber oppi for mye når den senkes lengre ned.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Ja den er kanskje litt høy Stian hehe. digger bilen din, var veldig hyggelig og hilse på deg og familien din, Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Du kommer til å bli veldig fornøyd med produktene fra Meguiars! :) Bruker selv bla denne Gir en veldig fin glans og holder lenge! Du har tydeligvis ingen problemer med å holde bilen din fin! :) Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg