BoomBoxx Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Enig med Dag, hadde vært interessant å vite om de er koblet i fase, og ikke minst hvordan kassa står i bilen. Retning og plassering har utrolig mye å si... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 men om de er koblet i motfase, burde han jo omtrent ikke hatt bass i det heletatt, og det har han jo så vidt jeg har forstått, bare ikke kraftig nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Kassa har jeg prøvd og flytt att og fram.....først sto den inntil seteryggen med subben vent bakover....så snudde jeg den andre veien, så subbene sto inn mot sete ryggen. Så flytta jeg den helt bakerest i bagarserommet, med subben forover.....Har ikke merka my forskjell ved og flytte den. Subben er kobbla sånn.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg