Burny Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Hvordan funker dette? F.eks. Felger, slipe ned.. Begynne på f.eks 120, og opp til 1200papir. Dette har jeg forstått, men, etter dette? Polere på vanlig måte med Autosol? Eller må man ha maskin ol. ? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Dette kommer opp annahver uke :) Søk og du vil finne MYE :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Dette kommer opp annahver uke :) Søk og du vil finne MYE :) Kan ikke heller du svare da? Var etter jeg leste om cabén din, og så de felga jeg fikk en ide..:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 http://bilforumet.net/showthread.php?t=143961 :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Jeg ville ikke begynt med 120, gjør du det må du jobbe lenge med å få vekk de ripene.. . Hvis malinga er fjerna i utgangspunktet så bør det jo holde å begynne med 600 eller 800 eller noe sånt?. :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Trøst deg med at det går raskere etterhvert. F.eks er det mye raskere å slipe vekk ripene etter 800 papiret med 1000 papir, enn det er å slipe vekk ripene etter 600 papiret med 800 papir. Du må bare begynne med f.eks 600 og øke korningen med 200 pr omgang. Prinsippet er at ripene fra forrige korning alltid skal helt vekk. slip på kryss og tvers (altså ikke samme retning hele tiden). Det er mest effektivt. Før: Etter: Mine felger hadde jeg en h**** jobb med. Original lakken satt som fy. Prøvde "alt". Tilslutt tok jeg flapdisc på vinkelsliperen og slipte den vekk. Dette er litt skummelt, siden flapdisc er beregnet på mye hardere materialer enn aluminium. Den graver store groper i alu'en om man ikke er forsiktig. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg