Jtand Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Er det lurt å lakkere motoren med varmebestandig lakk? Finnes det varmebestandig grunning? Er det noen ulemper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Ulempen er at det koster penger :) En god vask ser like bra ut det. Fjerning av ledninger og polering. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skims Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 jeg lakkerte motoren min med vanlig lakk.. det går bra det. Siter jag gasar tils det rasar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Har alltid lakket med vanlig lakk... Alle lakker blir jo brune rundt eksosproter og slikt uansett.... Å så er fargevalget MYE større! :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg