Ford Xr3 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 hei eg er ein ung gutt som skal lakke bilen:) eg kjøpte den før 1500 så eg gjer faen i den:) så eg skal lakke den med benga lakk men eg lurer på kor mangen boksa eg bruker på ein sån bil;) nokken som har nokken gode lakke tips:) Siter Bruk Vett Ligg Brett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
access Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 du bruka ca5 boksa med benga lakk!! men de er ikkj einn god lakk!!!!!!!!! du burde heller bruke acbqtek lakk som er god og billig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 5 bokser med lakk???? Om du sprøyter den går det med 2l bengalakk og 0.6l aceton. Da har du nok til 2 tjukke strøk. Grunnarbeidet gjør du med 240 papir. Men før du lakker den i benga så må du være sikker på at du skal gi faan i bilen i all evighet og ikke tenke på å fikse den opp igjen senere. Den dagen kommer du til å angre på bengalakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford Xr3 Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 hehe:) ja eg er sikker på at eg gjer faen i bilen:) skal kjøyre rally med den:) Siter Bruk Vett Ligg Brett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Da sier jeg bare lykke til med bengalakken. hehe ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford Xr3 Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 den e go:) Siter Bruk Vett Ligg Brett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford Xr3 Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 men ka er 240 papir:) er det eit fint eller groft papir?:) Siter Bruk Vett Ligg Brett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 240 er kornniga på papiret. bruk en sliperondell med borrelåsfeste så slipper du en del arbeid. evt bruk vanlig sandpapir med kloss.. Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford Xr3 Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 eg tenkte å bruke pusse maskin sån du berre setter fast papiret og starter:) funker det? Siter Bruk Vett Ligg Brett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tov Arne Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Har hørt det burde holde i masse hvis med 2Liter Benga lakk! Han har lakka sin BMW før han som sa det! Har planer om å gjøre det selv på min Sierra ;) Siter Suzuki SJ - Prosjekt. Bmw 518i - 87' Volvo Feltvogn - 66' Volvo 245 GLT 86' Volvo 240 GLE 85' - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tov Arne Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Hvorfor ikke utforske hvor mye lakk du trenger når bilen skal kjørast på et jorde elr no... Siter Suzuki SJ - Prosjekt. Bmw 518i - 87' Volvo Feltvogn - 66' Volvo 245 GLT 86' Volvo 240 GLE 85' - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg