buskmann Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Jeg vurderer å bytte den bilen jeg har nå i en ny en. Grunnen er at dama mi kan bli litt "heit" på biltur, slik at vi må stoppe og få gjort unna sakene. Og så er Opel Astraen litt trang for denslags aktiviteter. Krav: Store bakseter Myke bakseter God plass Ikke skinnseter Vi tenker litt på en Opel Omega. Har noen andre forslag? Er mest ute etter en stasjonsvogn, selv om en Caravelle eller ligende ikke hadde vært dumt. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8706069&sid=13a-Zo3OkM728850&pos=5&tot=24 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 De fleste har vel egentlig sett nok idiotiske tråder fra din side nå.... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 De fleste har vel egentlig sett nok idiotiske tråder fra din side nå.... \/\/ Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1280437 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1263289#bilder Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Har Opel Omega med stoff seter og har faktisk litt erfaring fra dette ;) det går fett i baksettet, Men kjøp stv, der er det mye plass i baki, Gå for Opel Omega. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hvorfor ikke pickup (evt. m/skap). 2 fluer i en smekk, både utendørs og i bilen.. :) Bare ikke brenn deg som meg og kjøpe deg Clio til denslags aktiviteter.. Funker, men dårlig... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Sier bare cab jeg...=P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 kjøp deg en caravelle eller noe og fyr en madrass baki.. lettere gjort enn sagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 En ting jeg pleier å si "Det er mye rart som kan skje, i baksete på en Saab 9-3..." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Heiheihei, gutter.. Har vi helt glemt den ultimate shagmobile? Kjøp deg en Van! Helst en Brougham edition. Da får du svæææære myyyke kapteinstoler (svingbare), elektrisk sofa (seng), persienner, masse oppbevaringshyller til spermpapir etc og nice belysning. Dessuten harru tv så du kan laxe litt etterpå.. Jeg mener, finnes det en bedre elskovsbil? Har kun prøvd sånt i første 929en jeg hadde, dette funka utrooolig dårlig. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 jøss, må være slapp dame som blir kåt av opel? :p Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Heldigvis har jeg køye bak i lastebilen... Ingen problem når dama er med på langtur.. Lenge leve seng Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Eller du kan skaffe deg en tilhenger....:fatality: Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Lastebil med plan :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg