Bambo Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 gikk mange fete av disse på starten av 90 åra.men husker i 99 når jeg var på vei til butikken kom det 3 ascona'r etter hverandre, synd man ikke ser sånt lenger Når jeg fikk lappen i 97 å kjørte ascona gikk det ca 40 stk Ascona B her i valdres. bra det på 15 000 innbyggere. 17 stk bare i hjembygda mi(1200 innbyggere) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_roald Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Legger ut noen av mine tidliger Ascona B her da.. Du veit vell ikkje sann sirka hva farge koden heter? Siter Datsun 180B SSS Opel Ascona B (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 ligner litt på fargen som noen opel rekorder har. har ikke peiling på fargekoden... Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Når jeg fikk lappen i 97 å kjørte ascona gikk det ca 40 stk Ascona B her i valdres. bra det på 15 000 innbyggere.17 stk bare i hjembygda mi(1200 innbyggere) hehe det visste jeg faktisk.. for svigerbror har hytte i valdres, så han har fortalt masse om valdres ascona'er.. han satt like klistra i ruta vær gang han var der trur jeg..hehe.. satt på i Ascona A med sveisa sperre i går som han har nå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona 400 Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 legger inn en link til min også. har hatt den i mange år, mennå var det på tide med en real oppussing. http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1493 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 legger inn en link til min også. har hatt den i mange år, mennå var det på tide med en real oppussing.http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1493 er det en ekte 400 eller bare bygd om? utrolig fet bil uansett da men:D.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Nyeste av Asconaen min ;) 80mm KAW senk, og 8x15" HTN felger med 195\45-15 Toyo Proxes :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hot! :d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Utrolig rått MadMax!!! De felga gjør bilen en helt annen! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Skulle bare polert hele bilen før jeg tok bildene da, hehe.. Bare panseret som er polert, framskjermene er opplakka i 99, så de er enda ganske blanke.. Ren er den i hvertfall! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Sånn ascona b skal se ut!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 her er bilder jeg tok av noen b ascona på 90 tallet, jeg tror nok dessverre at disse bilene er blitt spiker nå.. Den kvite Marlboro Ascona'n var tøff!!! Synd det begynner å tynnest ut i rekken, men dei som er igjen blir tatt vare på!!! Ein dag, kanskje ein dag har eg og ein strøken Ascona B :coplight Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henkkaz Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 ascona 77/81 2.0TIC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 nice! mange fine ascona i finland virker det som Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Likte felgne godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg