X-treme Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 er lei for det, angrer meg som bare det:( Men når uhellet først er ute er jeg glad jeg fortsatt sitter her... Gamle opler har ikke sterkt karroseri!! Håper dere tilgir:( Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 http://opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=44558 Bilder for dere som vil se... Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 faen, den må jo være genial delebil med tanke på at min også er 4dørs, hvor mye skal du ha, og hvor står den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Den står på Smøla i M&R Bile starter, og går fint ann å kjøre på. Vil ha over 4000kr for den siden jeg kar bud på nesten 4 i deler... Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantaburner Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 jaja, slenger inn noen bilder av min Ascona B jeg og da! Siter Opel power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Åhh herregud så jeg angrer på at jeg solgte asconaen:( Vil ha en sånn igjen..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Bare 80mm senk nå, pluss retting av et par småbulker, litt lakk bak hjulbuene, og polering ;) Åja, 1 tomme breiere lepper til felga bak, så de blir 9x15", må fylle ut hjulhusa vettu! 8) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona 400 Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 her er min. har kommet litt lenger enn på bildene, men har en del igjen http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1493 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Nice! 400 er gromt! Skulle gjerne hatt en 400 motor i min jeg.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Nice! 400 er gromt! Skulle gjerne hatt en 400 motor i min jeg.. :respect :pray :pray :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 De koster -litt- mye. Får vente til jeg skal ta huslån og låne litt for mye :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rufse Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Slenger inn et bilde av min ny-ervervelse: Siter Get a life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 ååh snakk om strøøken ascona :D.. fin den.. motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rufse Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 ååh snakk om strøøken ascona :D.. fin den.. motor? 1,9 S orginal...men det varer nok ikke leeeenge ;P Bilen har forøvrig org.lakk - helt uten rust. Kun gått 84 000. Vil ha bakrutesjalusi til denne, noen som har 1 tilsalgs? Siter Get a life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 1,9 S orginal...men det varer nok ikke leeeenge ;PBilen har forøvrig org.lakk - helt uten rust. Kun gått 84 000. Vil ha bakrutesjalusi til denne, noen som har 1 tilsalgs? Syns jeg så en til salgs på omc. Viss du ikke er medlem så bli det! Hehe mye bra som blir lagt ut for salg der. Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg