Audien Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Liten update på bilen min i år' date=' ny front fanger og felger:) [img'] [/img] extremt rå bil du har=) kunne godt tenkt meg en likens, =) Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Slenger inn noen nye bilder. Har endelig fått shina litt opp igjen. Gjerne si hva dere mener? Jeg lurer veldig på folk synes om høyden!?? Shot with KODAK CX6330 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-07-23 Shot with KODAK CX6330 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-07-23 Hehe, skjønner at dere er lei av å se huset til naboen og gården min. Men nå ere under 1mnd til lappen. Så da skal jeg ta bilder på litt finere steder! hehe Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 et dårlig mobilbilde av min, vanskelig å få frem den pene lakken som er mørk grønn metallic med blå perlemor, er forøvrig skinn alcentara interiør ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snakey Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Kjøpte denne for noen uker siden. :thumb Nylakkert for noen mnd siden. Hvit med litt lilla perlemor. Skal ta noen flere og finere bilder når jeg får venstre lykten min. (kommer i morgen:) ) Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Det der så jo ut som et pent eksemplar... Gratulerer med morsom kjærre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snakey Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hvis det er noen i Bergens området som har litt peiling på S4 så vil jeg gjerne ha kontakt med dem. Har aldri kjørt noen annen S4, men syns ikke min går så fælt som den burde og syns den oppfører seg merkelig med maks pådrag, så hvis noen som har S4 og som har mulighet, kan ta seg en tur med min å se/komme med forslag i ka det kan være, eller om de mener den er som den skal være. (eller er jeg blitt altfor fort vant med den?) Noen som melder seg? Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 så pen ut den dær, =) ta og bytt ut de oransje blinklys pærene foran med blanke pærer, blir finere da synes jeg, men er nå min mening det =) Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snakey Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Er så drit å bli stoppet av politiet pga det blinker hvitt. Dessuten vil ikke eg ha en uoppmerksom person i ræven fordi han ikke så at det blinket blankt. Idag har eg fått på ny venstre lykt, ble mye bedre, men den er jo så blank at selv den høyre er litt falmet ser eg nå :-( men det får bare være med de stive prisene. Skal bytte ut blinklysene forran. fuktighet i de av og til og er ikke så fine lengre. men viktigste nå er å få dempere og fjærer (kom med forslag), og el.booscontroller, så hvis noen har noe til salgs, PM me! Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Er så drit å bli stoppet av politiet pga det blinker hvitt. Dessuten vil ikke eg ha en uoppmerksom person i ræven fordi han ikke så at det blinket blankt. Idag har eg fått på ny venstre lykt, ble mye bedre, men den er jo så blank at selv den høyre er litt falmet ser eg nå :-( men det får bare være med de stive prisene. Skal bytte ut blinklysene forran. fuktighet i de av og til og er ikke så fine lengre. men viktigste nå er å få dempere og fjærer (kom med forslag), og el.booscontroller, så hvis noen har noe til salgs, PM me! du får tak i blinklyspære som er sølvfarga ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snakey Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 åå? men er vel ikke lov det heller? kor får man kjøpt det da? Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmist Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 åå? men er vel ikke lov det heller?kor får man kjøpt det da? De pærene får du kjøpt på Mekk, Biltema, Meca og alle andre steder de selger lyspærer og dill til bil:coplight Siter 1996 Audi A6 2,6 2001 Audi A6 1,9tdi 93 Audi S4 Avant http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=11831 96 Audi A6 2,6 Quattro(X) 85 Audi 90 2,2(X) http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4720 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnovefinseth Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Min Audi S4 2.2 20v 1992 5 seter Siter Audi A4 1.9 TDI Avant S Line 2003 Husaberg FS 650e 2003 KTM SX 500 2006 2 stroke Mine Cross sykler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Liten update på bilen min i år' date=' ny front fanger og felger:) [/quote'] Hmm, går ikke den i finnmark mon tro? synes jeg har sett en styla C4 ved skaidi? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAA-Racing Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Hmm' date=' går ikke den i finnmark mon tro? synes jeg har sett en styla C4 ved skaidi?[/quote'] gjør nok ikke det du:9 detta gliset ruller på sørlandet:) Siter --Audi RS2-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Min Audi S4 2.2 20v 1992 5 seter Har du et bilde som viser mer fra siden / felgene? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg