Gå til innhold

Bilder av Audi 100/A6 (C4)

Ranger emnet


QuattroMan

Anbefalte innlegg

H&R fjærer som senker 50 mm - men bak har den seget en del :P

Målte mot en original 100 og da viste den 100-110 mm senk bak. Utrolig nok subber det ikke noen steder. Skulle vært senka tilsvarende foran ;)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en A6 95 i høst. HAr 18 tommere og prøver å finne ut hvor mye den skal senkes. kasnje det blir kaw 55-35 men kansje e syns det blir for lite. vanlig at det siger bak på 100/a6 c4??

 

Kjøp deg H&R. Dem senker mest "40 mm" :P Dem koster noe mer enn KAW og andre merker dog.

 

Fjærene som stod på min bil var levert fra fabrikk tror jeg. Stod værtfall i det tyske vognkortet mitt i 1991 - dvs disse senkefjærene har vart over 15 år! Det tror jeg ikke mange fjærer kan skryte på seg uten av dem ruster eller siger mye.

 

Mine begynte å sige for 1 år siden bare - så dette syns jeg er kvalitetsvare!

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat senket min m 55/35 skal legge inn bilder av den med 18 tum i løpet av uka bare jeg får lagt om til sommerhjul

 

Spent på dette. Har kun sett KAW på en med 15/16 tummare :)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å vite :)

 

Ja, har jo ikke bruk for begge lyktene på samtidig.. ikke er det lov heller.

Grøftelyktene i fangeren må jo være en spøk. Dem lyser jo knapt to meter framfor bilen.. Men bilen får et mye tøffere preg med dem ;)

 

En spøk er dem ikke. Er sånn di skal være:)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør
En spøk er dem ikke. Er sånn di skal være:)

 

Tåkelys skal jo lyse opp asfalten framover slikt at du skal sjå under nedsatt sikt. Ser ikkje lange veien med dei orginale på dessa bilane. Men kan vel ikkje vera altfor sterkt heller, blir vel for lyst i tåka då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til med a6 "allroad" jo. hehe. hvor mye skal du senke og merke?? blir bra med senk.

 

bestilte komplett weitech 40mm senk, med korte gassdempere. satser på det blir bra.. litt dårlige bilder av bilen. skitten og fæl. Kaptein Krok blir sikkert avmontert snart, og så må jeg få taki noen skikkelige endestusser :)

95" Audi A6 2.5 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår