Janson Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Trekk signalkabel nr.2 i dag, siden jeg tenkte jeg skulle få kobla til bassen som ligger og slenge her. Men etter alt strevet, så går forsterkeren i protect med èn gang. Har en sikringsholder med voltmeter i motorrommet, og den lyser ikke. Er jo nærliggende å tro at dette har noe med saken å gjøre, men spør for det. Utstyret har funket uten problemer frem til nå. Har koblet likt som før. Har sjekket jordingspunkter, og de virker like bra som før. Forslag her? Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 sjekk jorden igjen! ta jorden ifra kvarandre og gjør de på nytt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Etter å ha glana litt iherdig igjennom alt i bilen, så ble feilen funnet Sikringen ved batteriet var gått. Lukta godt og svidd, og plastvinduet hadde fått en sprekk ^^ Takk for innspill Kebabkongen =) I morra tidlig er det rett ut og skaffe sikring jah Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 se over så du ikke har noen kort sluttning noen plass før du setter i ny sikring da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Ingen dum idè. Skal prøve å ikke gå i noen feller =) Lurer på om jeg ikke har klart å knote til noe når jeg kåla med kondensatoren, men men. I morra, there shall be sound :m'm: Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg