stiangtr Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Har kjøpt meg en volvo 245 altså en stasjonsvogn og skal etterhvert ha en turbo motor i den og lurer på om noen har lyst til å gi meg noen tips:volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Greit å vite årsmodell, hvilken motor som allerede er der osv. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borg Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Gratulerer med flott bil, enkleste 240in og bygge anlegg i vertfall ;) Noen tips, sot ruter, hvite blinkers rundt om hele, ellers bare ha den clean utvendig. Så kan du jo velge om du vil ha flat nese eller snute panser smak og behag. Om du liker masse plastikk så vent på andre som sikkert har tips der. one last thing... BILDER plixor!! Siter '87 240 B230ET Godbil'n '86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle '62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Plast er tabu... Sett for all del ikke på sånt!!!!!!! Kan strekke meg til bross framfanger og vinge på enkelte biler, men ikke no sidebunad, elefantrumpe o.l. Hold den clean.. Men som sagt, litt mere specs er fint.. Og bilder Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hehe; sidebunad,den var god:thumb Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 det er en 83 mod 2 liters er ikke helt sikker på motor type ellers litt rust må skifte panser og noen dører. og bak døren, har tenkt litt på snute panser og am fronten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Greit å vite årsmodell, hvilken motor som allerede er der osv. er forgasser 83 mod. litt rust, må skiftes noen dører og panser. og har tengt litt på snute front med am lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-244 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Snutefront er fint ! sto panser å grill te salgs på Finn.no i går såg eg !! Eg har 4 gode dører med org grønn-toning i ruter te salgs (kanskje) (fra 85 mod ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Snutefront er fint ! sto panser å grill te salgs på Finn.no i går såg eg !! Eg har 4 gode dører med org grønn-toning i ruter te salgs (kanskje) (fra 85 mod ) hmm... er intressert her. hvis du skal selge de hvor mye skal du ha og er de rust fri? og er d alle dørene eller noen av samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hehe, Stian mannajen laga tråd og ja :p du kan kjøpe usa fronten min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hehe, Stian mannajen laga tråd og ja :p du kan kjøpe usa fronten min Ja du har sakt d før ja :P men du har jo bare lyktene var d ikkje sånn? men de er jeg intressert i men då mangler jeg fremdeles panser og grill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-244 Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Kjøp lyktene om du fer tak i !! panser å grill fins d fleire av !! Alle dørene er fra sanmme bil,å er 99 prosent rustfri !! send ett bud på personig meldimg du,så ser vi videre !! (delerne er 3,5 mil fra Ålesund) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 syns bross kittet er litt kult... står sånn i stil med volvo. vet d er mange der ute som ikke liker styling til 240 men d får no bare vere :P men liker ikke den 740 eller 850 stylingen eller ka no den het... ble litt for plastikk til 240 men er d noen som har linken til bross kittet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 har grill og men e ikkje så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 har grill og men e ikkje så fin nei men eg får se på det en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg