stiangtr Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 ikke noe vits å sette inn.. tenkte å gjøre det på en 240 i sommer.. men det ble alt for mye å gjør. setene i 740 er mye bredere en 240 sine.. klart alt går om man vil.. men det blir en god del modding der. ok tenkte meg det ja. vet du om noen bra seter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Kor fant du bilde av v8 volvoen du har som profilbilde?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Swedishcarparts er samme firma som autolens.com. Bare send en mail og spør. Prisen ligger på rundt 135dollar stk + 31 dollar i frakt. I tillegg kommer norske avgifter. Pærer følger med. Anbefaler å skaffe LED erstatning til pærene, for farga pærer lyser bare rosa. http://www.superbrightleds.com Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 sånne? http://www.swedishcarparts.com Tøft! Har ikke sett helvite baklykter til 245 før, men har sett det både i ny typen å gamle typen til 244, sjekk ut Retroparts de solgte det før, husker ikke link til sia dems, men regner med at den har nett side enda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 Hehe.. jeg sendte litt mail med han retroparts-fyren og han tipsa meg om autolens. Han kjøper derfra. Praktisk å sette ryggelyset øverst der hvor tåkelyset vanligvis sitter, gir mye bedre ryggelys:D Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 jeg har helsnute penser til salgs uten grill .har 3 stykker jeg Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 sorry offtopic men er det ikke mulig å få dem lampene i norge? hvor mye koster dem ferdig leverte på posten her i norge a? hvis man bestiller fra den siden..? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 jeg har helsnute penser til salgs uten grill .har 3 stykker jeg Ok hvor mye skal du ha for det då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Kor fant du bilde av v8 volvoen du har som profilbilde?? hmmm.... husker ikke men søkte no her på forumet og ble ledet til en annen side tror det var http://www.garaget.org. der er det mye fete biler/prosjekter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 hei eg har en 90 modell som kan vere fin delebil.. dørerne er bra men er litt rust på bakluka helt nederst. er også komplett F motor. har gått 580 000km men den er like god enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiangtr Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 hei eg har en 90 modell som kan vere fin delebil.. dørerne er bra men er litt rust på bakluka helt nederst. er også komplett F motor. har gått 580 000km men den er like god enda. den hvite? hvor mye skal du ha? dere har jo nummeret mitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg