stianuge Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 noen som er inntressert i strøkene centerline felger til chevrolet husker ikke bredden på felgene men det sitter 275 bak og 205 foran 15 " strøkene felger med ny senterkopper gode dekk.. ring\sms 91320189 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 bilder??? Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianuge Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 har du mail... har ikke du fått bilder før? du hadde vell ikke penger sist?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Hvilket hullmønster? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianuge Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 5 x ca 120 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 er vell enklere å måle i tommer vell? hehe Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianuge Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 er vell enklere å måle i tommer vell? hehe ja men har ikke felgene ved pc men dere som er inne på amcar vet vell va bolt mønstret er? chevrolet camaro 67 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 4,75" sikkert..?? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 pris? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 sorry, var 4,25" jeg var ute etter... :( Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 ikke hør på meg altså.. jeg er egentlig Mopar mann.. så er mulig jeg tar feil.. men inbiller meg at det er 4,75" som er vanlig.. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 stemmer det du sa, 4,75" - men det passer fortsatt dårlig der jeg skal ha det... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 hehe blir ikke noe å gjøre med det da nei! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 merkelig tråd... håpløst å ville selge uten å ha bilder eller skikkelig tekst klar på hva det er.... bredde og backspace.... bultcirkel.... ???? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianuge Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 merkelig tråd... håpløst å ville selge uten å ha bilder eller skikkelig tekst klar på hva det er....bredde og backspace.... bultcirkel.... ???? bilder mailest skal sjekke bultmønster og bredde i dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg