bmwpower.no Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Kjetilr spinner på ett eller to? ;) Jeg har en 50% DTM diffbrems, så den spinner nok på to ;) Klart, så lenge den ikke er 100% (sveist...) så vil den spinne mer på ett enn ett annet.. men aldri under 50% av dreiemomentet på det hjulet som går tyngst.. Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Nung lader opp til breisladde i september på gatebil???:D kul film:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Skal Nüng på gatebil i september ja? :D Gleder mig! :) Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Ost Skal Nüng på gatebil i september ja? :D Gleder mig! :) hehe, jeg skal vell dit om alt går etter planen! Da også med ny eksos og mer power, men er fanken ikke lett å holde bilen sidelengs så lenge da ;) Må ha 17" på tror jeg, så jeg har litt tak! skal bli morro.... Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Vet ikke om dene snutten har vært linket her før men: En Boble som mange venter på skal bli ferdig! Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 bmwpower.no kva girkasse bruker du? Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Turbo havari bmwpower.no kva girkasse bruker du? Bruker faktisk orginal kasse (getrag 260), og det fungerer fett! (...har fler på lager om den sku fyke!) Har kjørt med turbo lading på den i 1.5 år nå, og det har jo fungert utmerket! Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naitsmik Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 :D FUN!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 jeg vil også ha diffsperre.. :( Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by Bmw345 Blir det noe dragrace på september treffet? Kunne da tenkt meg å prøve å kjøre mot deg Henning. Kunne vært artig å se åssen de gikk i forhold. Så må vi få tatt knekken på noen Forder syns jeg... Det du nevnte om mottrykk i eksosen. De merket jeg også godt da jeg overtok bilen. Det var da sveiset på noe jalla eksos. Resultatet ble at den "stanget" imot med full bil. Løste dette ved å bygge 3,5" eksos hele veien bak til ei singel 3" potte. Da ble det en annen snurr på propellen Holder i disse tider på å bygge vekk potta og avslutte i en 4,5" polert syrefast. Stå på! Heisann gutt! Veit ikke om det blir drag jeg? om det er gatebil du tenker på.... Hvis det blir så må det testes å kjøre ja! ;) Ta knekken på forder ja, om vi skal! Jeg har 3" strake rør helt bak til bakre potta, men der er det ei simons potte av alle ting som er alt for spinkel (den som er til 325 orginalt...) og den skal byttes ut med ei åpen 3" ferrita potte! Da blir det ikke noe problem å få ut eksosen.. når det gjelder loff pipe bak på bmw synes jeg det er litt fy fy fy! ;) Kjører nok 2 * 3" der jeg! Håper vi sees på Treff, må slå av en Bimmer prat! Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Originally posted by Ost Vet ikke om dene snutten har vært linket her før men: En Boble som mange venter på skal bli ferdig! Ai ai ai.. Voldsom boble.. Har han kn filter på eller?? :eek: Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 BMW-gutta: Vet dere om det kjøres drag i klasser på Gatebil eller om det er åpent? I så fall må dere passe dere for en firehjulstrekker! :D Sheriff: Jepp, byttet til KN-filter og eksoshaler fra Biltema! Går som et skudd! ;) Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
900i-2.1 Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Originally posted by Bmw345 Det kjøres i klasser ja. Er ikke gøy å kjøre mot en firetrekker på en SÅ kort bane. Kjørte nettopp drag med min på glattkjøringsbanen i sørlandsparken. Men fikk ikke ordentlig tak i asfalten før på 3'de gir... Måtte nok hatt noen ordentlige dekk for å hevde meg helt. Så du sleit "litt" med å få feste ja. Men var morro å se på ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 jeg vil også ha diffsperre.. Noen av oss er så heldige å ha firehjulsdrift med Torsen-differensialer i hytt og gevær, så feste er ikke noe stort problem. ;) Fet bil, Henning; dere har gjort en strålende jobb med den! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet September 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Originally posted by tekNetium Noen av oss er så heldige å ha firehjulsdrift med Torsen-differensialer i hytt og gevær, så feste er ikke noe stort problem. ;) Fet bil, Henning; dere har gjort en strålende jobb med den! Takker! ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg