Ruzle Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by 2rst1 nå begynner bilen min å bli ferdig! bilder finner du her: opel vectra Hvor har du fått tak i den lista over løktene dine? Trenger en sånnen.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2rst1 Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 den er kjøpt hos JHS i stavanger.. lumma i glassfiber.. ser andre som anbefaler slik "sveis på" sak da.. Siter - http://www.calibra.no - - nå: calibra 16v '91 ...save me jebus! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Okey litt langt å dra for en list da.. :( uhuu hehe Får se om jeg klarer å legge ut bilder av bilen min nå da.. (den er blitt lavere bak nå.. høhø lagt inn reservehjul og anlegg :D woho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by zlinky enkelt, du teller bare wunderbaums, haha :D nå syns ikke jeg akkurat at wünderbaum er spesilet fett.. vil heller si at det trekker ned en god del... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Sånn da var man ferdig med stylingen til bilen, mangler bare å hive på høyenlokkene, lakkere interiøret på nytt og legge på alumatter. Resultatet ble: Vectra B 16v 160hk Lumma GT/B Bodykit med rieger takvinge og boot wing. Senket 30mm med HR senkesett sammen med 17" TSW Eurace felger på 215/40. Effektanlegg og baklykter fra FK-automotive. Lakkerte spylere og sidelister. Valeo lykter fra 2000- Legger ut bilde så snart jeg er ferdig med finpusset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 bare ødelegger tråden litt. noen som vet forsjellen på 1200 forstilling og 1600 ? kadett c Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Nesten alt er det forskjell på men det viktigeste som er synlig er krengestaget og spindlene er større. Få tak i 1600 krengestag så funker det fett sikkert. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by KadettC nå syns ikke jeg akkurat at wünderbaum er spesilet fett.. vil heller si at det trekker ned en god del... Halo, vi trenger wonderbams for å trekke ned utseendet på bilene.. Kan jo ikke få FOR råe biler vettu.. så vi må ha litt wonderbaums og terninger for å ødelegge litt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by KadettC nå syns ikke jeg akkurat at wünderbaum er spesilet fett.. vil heller si at det trekker ned en god del... det gjør ikke jeg heller, det var et lite ironisk utspill :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Da begynner motoren å ta form! Skal levers til bremsing i morgen.. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2rst1 Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by kiv_tuning Da begynner motoren å ta form! Skal levers til bremsing i morgen.. fått resultater? Siter - http://www.calibra.no - - nå: calibra 16v '91 ...save me jebus! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Macgyver bare ødelegger tråden litt. noen som vet forsjellen på 1200 forstilling og 1600 ? kadett c forsterkninger i traversen, større spindler, større bærekuler i nedre bærearmer.. stab staget har annen utforming, men er ikke noe man nå bytte for godkjenning, kun for og få plass til olje filteret.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by 2rst1 fått resultater? Kommer til neste uke. Har litt mye å drive med. og skal ta min innimellom... Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stylex Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Min kadett.... Siter John @ www.stylex.fi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enem Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Nye bilder kommer bare den blir ferdig igjen...... Siter No Turbo shit, just real power Corsa-A GSI Gr.A, Kadett-E GSI 2.016v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg