NiX Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Her er min vectra gt: klargjort for vinteren med ekstralys å greier... http://www.totalnix.net/images/bil2.JPG Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Noen som vet om en Kadett C tilsalgs? Helst med litt motor.. Og i bra stand. Må ha vintervogn! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Mr Kadett.... HVORDAN KAN DU SELGE EN SÅNN BIL??!!! Det er en av de peneste kadettene jeg har sett på lenge... For å være kadett e ihvertfall... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 har har vel kjøpt seg en ny og raskere en. svart med turbo f.eks.... Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Huff, hadde kadetten min vært så strøken, hadde jeg ikke hatt hjerte til å selge den... Men men, noen er vel så heldige og har så god råd at de kan bytte bil oftere enn de skifter sokker...hehe. Også har vi jenter en tendens til å bli veldig knytta til bilene våre da... Hadde ikke solgt kadetten min for alt i verden. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 kadett c: du som nettop har bytta til 1600 bakaksel med 40% diff brems? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 kadett c, ja den var pen og meget god stand.. men som cfn sier.. naa er det turbo kadett e... artig og ser/er bra ogsaa... ny.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 / Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 min tidligere calibra 16v, som jeg solgte for kort stund siden.. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Var ganske strøken den og ja... Fet front. Men jeg må si at jeg forelska meg helt i den gull farga. Og jeg som ikke engang syns kadett e er noe spess... Men det er vel kanskje det som er under panseret som teller mest. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 cfn: Har ikke bytta den helt enda. Men jeg har heldigvis fått tak i en, og det er jo ikke bare bare. Er en 1.6 bakaksel med diff fra manta gsi. Burde holde det... Skal montere den før gatebil. Så kan jeg entre rudskogen sidelengs :) Hehe... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Litt off-topic,men skal skifte ut ondskapen på 4hjul nå. og har litt lyst på en opel,rundt 10.000kr klassen. hva slags versjoner rundt den klassen har rwd ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by pahf Litt off-topic,men skal skifte ut ondskapen på 4hjul nå. og har litt lyst på en opel,rundt 10.000kr klassen. hva slags versjoner rundt den klassen har rwd ? Ascona A/B Manta A Kadett A/B/C Rekord A/B Omega A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 får legge til litt på forrige svar jeg da: Manta B Rekord C, D, E Commodore A, B, C Senator A kadett c: da var det vel du som ringte meg å fikk nr'et til han bjørn da? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Næmmen! Hei! Stemmer det ja... Det er rart hvordan man treffer på folk. Er du klar for gatebil neste helg? Er ikke sikkert du får sett skjønnheten min, for jeg vet ikke om jeg får tatt henne med...snufs.. Kunne jo ha lagt ut et bilde av henne da, men aner ikke åssen man gjør det. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg