Gå til innhold

Legg ut bilde av din førstebil

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Førstebilen min hadde skilter, kosta meg 9900,-

VW Passat 35i STV 1990 mod.. Har ingen bra bilder av den.. Eneste forskjellen på den fra org er ekstralykter og sota baklykter.. Har den enda, men den står delvis nedplukka i garasjen :( Trenger ny forstilling og forskjermer.. Vil kjøre den igjen :/

P110309_18.21.JPG

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min første bil. Opel omega b 98 modell med 2.0 motor 136 hk. Går ikke så værst. Synes det er en grei bil å starte med. Har "CD" utgaven med masse fint utstyr. Xenon,takluke,4x elektriske vinduer, 2 sone klimaanlegg, varme i baksetet, elektrisk solgardin osv. Har oppkjøring den 8. juni, så gleder meg veldig til å råne med denne :D

 

652779.jpeg

Klikk for større bilde

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første bil:

photoshoot_100609_03.jpg

 

Svarte alufelger, sota blinklys, biltema setetrekk, fjærbeinstag, sportsluftfilter og et helvetes anlegg! Hadde mye morro med den bilen, sabla god bil å kjøre! Kommer nok til å savne den litt til vinteren igjen, når jeg spinner meg fast med den nye bilen...

Ble solgt i februar i år, for overgang til 320i Touring

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår