Gå til innhold

sharif.felgpakker

Ranger emnet


theopelking

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så den fuglen har vært hos deg også? he he. det er ikke bare felgene som er dårlig hos sharif! dekkpartier som egentlig er tilbakekalt pga feil underproduksjon havner ikke i retur containeren men på kundebiler! Merkelig at man tjener så bra på dekksalg altså!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har gjort det ved flere anledninger! hva sies når man skal avballansere et hjul som kommer direkte ifra shrif og man må benytte seg av ca110g vekt på ett sted på felgen? å snurre dekket 180` på felgen hjalp heller ikke. felgen var ikke gal når vi dro bare den i avbalanseringsmaskinen! at det er fire dekk ifra samme serien med nesten akkurat like mye behov for overlass med vekter, hva sier det deg?

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har sikkert mange gode dekk og felg pakker. men jeg hadde vært obs når jeg handler hos han! alle har vel hørt historien om slike man hilser på, hvor man må telle fingrene sine etter og ha hilst på vedkommende. jeg hadde telt både fingre og hjulbolter! (nei det har ingenting med at han har aner ifra pakistan!)

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Har ikke peiling, men da jeg skulle kjøpe så var det med Kumho på "budget" pakkene og for en tusenlapp ekstra fikk du Toyo. Men, om du ikke har vært hos Sharif før, så råder jeg deg til å ikke ta turen i det hele tatt. Makan til begredelig kundeservice har jeg aldri vært borti! Etter 2timer med venting ble jeg møtt med en kald skulder og et tryne bak kassa som så vidt klarte å hoste opp "hakke, kom igjen på mandag eller ring dette nr"

(Det nummeret var det ingen som svarte på)

 

Følte det bare var de lokale heltene med gull og glitter som ble prioritert der.

Jeg betaler mer en gjerne et par tusen mer hos en forhandler som i det minste tar seg tid til kundene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

virker som at det er mye delte meninger om kundeservicen til sharif her.:P har nettop vært inne på siden hans å sett på felger til bilen min jeg å, å må si at prisene lokker utruli mye da. men vet jo ikke om kvaliteten er helt topp da?? noen som har kjøpt her og kan utale selg om felgene/dekkene som sharif selger?

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var innom hjemme siden igår jeg og, på utkikk etter 19" felger til bilen min, men når jeg fører inn hvilken bil type og felg dimensjon jeg skal ha, så er den høyeste dimensjonen jeg får opp 18".

I tillegg så ser jeg ingen epost adresse og skrive til, men jeg så en som postet en email adresse her litt før i tråden bestilling@sharif.no , er den epost adressen fortsatt i bruk?

 

Mvh

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Når felgene blir skeive etter en nødbrems/unnamanøver, og man hører folk har kjørt derfra i god tro om en god handel og fått dekk med prod dato helt tilbake til 04/05?! Det går jo løs på folks sikkerhet.. Folk flest får gjøre som de vil, jeg holder meg iallfall langt langt unna! :knock:

 

 

Noen som seriøst har sagt dem blir skeve etter en nødbrems? :P

Aldri aktuelt at dem monterer for meg uansett så det går bra.

 

Gammel prod.dato og sikkerhet som blir sluntret på er jo langt fra bra da.

 

Vil gjerne ha erfaringer fra 2010 kunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. har gått til det steget å kjøpt meg 18 toms felger ifra sharif jeg nå da:P men ble bare felger der, siden de ikke monterer dekkene på felgene om du kjøper felgpakke:P snodig, men er nå sånn d sto på siden hans.

ble så jeg bestilte noe gummi ifra dekkonline som jeg som regel har gjort hvert år å vert veldig fornøyd med.

så blir vel å montere de på bimmern om fredagen, så får vi se hvordan kvalitet mr sharif har på varene sine:)

virker iallefall bra ordne med felgene, som var utrulig godt pakket inn å ellers så veldig bra ut:)

men kommer med en tilbakemelding om det blir mere handel ifra sharif eller om vinterfelgene havner på igjen:P

99 Bmw e46 (sommervogna:P)

99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks)

95 Passat 1,9 tdi (bruks)

69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår