Gå til innhold

Min Audi A3 8P 2.0 TDI

Ranger emnet


mjepson

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg endelig fått bilen og kjørt med prøveskilter idag!

 

Så kommer et par spørsmål. Kanskje noen vet dette:

 

1. Når man har A/C på i bilen, så er det en Econ knapp for å skru av dette. Jeg har hørt at A/C tar hestekrefter fra motoren. Vil det si at når jeg kjører uten Econ så har jeg ikke 140 hk?

 

2. I tyskland så er ikke nærlys på automatisk når bilen startes. Er det mulig å stille på dette slik at nærlys blir tent ved '0' stilling ?

 

Hei. Jeg lurte på om du fått fiksa det med lyset?? Dersom det er bryteren du må bytte, så anbefaler jeg at du sjekker lysbryteren på ebay.de....Her kan du få dem for under halveprisen..

Audi A3 Sportback

X: Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke fikset lyset, og har egentlig funnet ut at det er lite vits så fort man blir vant med å skru på lyset når man setter seg i bilen.

 

Uansett så må man jo skru lysbryteren for å få instrumentlys på norske biler, så jeg synes det er helt greit å skru på lyset...

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig bilen senket med Eibach fjærene på s-line demperene som stod på bilen. Bilen sitter utrolig bra på veien nå, og føles veldig sportslig og ikke ukomfortabel. Brukte en del tid på å få demperen ut av demperfoten, men etter ca 4 timer med pønsking så gikk det med et par fjærklemmer, en bjelke og en jekk :)

 

Mer bilder ligger på førstesiden

 

a3_lowered_2.jpg

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fremme som var tøft å få av, siden man måtte presse demperen opp og ut av foten den står i.

 

Bak var kun 1 bolt for å senke bærearmen fra demperen og rett inn med ny fjær siden den er seperat fra demperen.

 

Er ikke fan av takvinger/spoilere men takk for tipset :)

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Åja ja forstår hva du mener. Måtte bruke en bjelke for å brekke ned bærebruen under, slik du kunne lirke ut dempergaffelen, stemmer. Og bak var det todelt? Hmm, stilig:D Hadde problemer med min bak jeg, men alt ordner seg. Hva blir det neste på agendaen for A3'en da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår