mjepson Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Nei, for ca 8200 totalt inkl moms og 3 dagers shipping så er Bluefin vel verdt pengene. Og dem er nok ett hakk bedre enn den lokale chipperen, selv om de funker helt ok. Liker å ha kontroll på min egen ECU ;) Fra 9.5 sekund orignalt på 0-100 til en plass mellom 7-8 er altså det bluefin gir. Men med diesel så er det jo mellomhastighetene som teller mest, og der er den helt rå. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Nei, for ca 8200 totalt inkl moms og 3 dagers shipping så er Bluefin vel verdt pengene. Og dem er nok ett hakk bedre enn den lokale chipperen, selv om de funker helt ok. Liker å ha kontroll på min egen ECU ;) Fra 9.5 sekund orignalt på 0-100 til en plass mellom 7-8 er altså det bluefin gir. Men med diesel så er det jo mellomhastighetene som teller mest, og der er den helt rå. AMS sin langtidstest av Golf V 2.0 TDI gir en målt akselerasjon fra 0-100 på 8,7sek. både som ny, og etter 80000Km. Du er definitivt nede i 7-sekunders området med bluefin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Da var felgene handlet på ebay og jeg falt på BBS CK, som er litt annerledes enn de mer kjente CH. 8x19 ET44, dekk som skal på er 215/35-19. Felgene blir sendt imorgen. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Ok da er felgene på bilen med Dunlop SP Sport 901 215/35 R19 Noen dårlige mobil bilder... bedre bilder senere ;) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 dette ble bra! pen bil og pene felger!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Takk! Litt senk nå og muligens noen spacere bak hvis det ikke rubber så blir det ennå bedre ;) Så har jeg veldig lyst på en s3 front etter jeg henta bilen min på service og så dette. Men etter det jeg forstår så er det litt av en prosedyre siden man må bytte ut panseret også da 2003-2005 panseret ikke passer single frame grillen :hvaskjera Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Veldig pen bil Jepson, bare få den ned litt nå! Singel frame mod'en er veldig fin, og koster nesten mer enn det smaker. Men er som alltid, prioriteringer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Takk! Litt senk nå og muligens noen spacere bak hvis det ikke rubber så blir det ennå bedre ;) Så har jeg veldig lyst på en s3 front etter jeg henta bilen min på service og så dette. Men etter det jeg forstår så er det litt av en prosedyre siden man må bytte ut panseret også da 2003-2005 panseret ikke passer single frame grillen :hvaskjera Kjempe lekker bil. Også kjøper du deg matte speilhus. samme som sitter på S3en NB!ikke de du limer på. speilhus finner du i nettbutikken til www.owp-tuning.no. Lykke til med bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Kjempe lekker bil. Også kjøper du deg matte speilhus. samme som sitter på S3en NB!ikke de du limer på. speilhus finner du i nettbutikken til www.owp-tuning.no. Lykke til med bilen. HEHE, no offence, men å kjøpe bilutstyr fra norske butikker er helt på trynet. Alt bør kjøpes på ebay.de til halve prisen Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hva med de frontene fra QualityAutoimport? http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_81&products_id=2137 Hvor mye skal du senke bilen? De felgene så rå ut så må vel oppgradere til 19 en gang jeg og :spin Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hoefele fronten er ikke noe fin (selv om den svarte der ser fin ut). Jeg har sett den på en rød audi fra alle vinkler, og det er veldig stygt når det er mellomrom mellom grillen og panseret. Her ser du foskjellen på hoefele og en audi a3 som har fått s3 front. Dessuten liker jeg ikke rs4 looket på sidene... det bør holdes på rs4. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hva med de frontene fra QualityAutoimport?http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_81&products_id=2137 Hvor mye skal du senke bilen? De felgene så rå ut så må vel oppgradere til 19 en gang jeg og :spin Står i første posten, skal senkes 50 mm med eibach sportline fjører. Den er 25 mm senket nå med s-line dempere/fjærer. 50-25 = 25mm til :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 var vel litt slapp som ikke leste det :P Hva med dette da? Liker den rieger leppen godt og vurderer å putte på en sånn selv. http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=4391 http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6126 Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Er selv ikke noe fan av lepper såfremt det ikke gjøres rundt hele bilen, og det har jeg ikke planer om. Er ute etter mest orignalt og clean look. Det andre bildet der er noe lister og folie du kan kjøpe for å forbinde den øvre og nedre grillen. Kjøpte dette på ebay for 30€, men har det bare liggende fordi det blir ikke bra når listene stikker oppfor. Det ser ikke bra ut når man ser det nærme... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 HEHE, no offence, men å kjøpe bilutstyr fra norske butikker er helt på trynet. Alt bør kjøpes på ebay.de til halve prisen Men matte speil må du ha selv om du tjener noen hundrelapper når alt kommer til alt, med 25%Mva. kr til posten osv, ikke minst frakt, har blir lurt av ebay noen ganger selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg