Gå til innhold

Min Golf GTi...

Ranger emnet


Hellor

Anbefalte innlegg

Heisann. Min første post her... Er en stolt eier av en meget fin 1984 modell Golf 1 GTi. Bare voksne eiere og helt original (vel, bortsett fra at den er sluppet ned 2 cm ved hjelp av Eibachfjærer...). Den har ikke blitt vinterkjørt de siste 15 årene og alle servicer er fulgt... Skal bli min veteranbil dette..

 

Prøvde drturbo sine Ronal felger på GTi'en min i helgen og synes den ble ganske så tøff... Har lagt ved et bilde av hvordan den ser ut original også... Enjoy!

 

image.php?table=pictures&id=226&size=large

 

image.php?table=pictures&id=232&size=large

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en herlig bil...

 

og med HB 38.. skilter... samme som meg :)

 

hvem var første eier på denne bilen ?

 

En eldre tannlege på Elverum kjøpte den ny i januar 1984. Har gått oppi Østerdalen i alle år. De siste 15 har den ikke blitt vinterkjørt. Den har blitt tectylert og den er helt rustfri. Interiøret er prikkfritt og det er vel knapt noen som har sittet i passasjersetet eller baksetet... Morsomt å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Nydelig bil dette!!!! :D Blir du å gjøre noe med den??

 

Nei, har egentlig lyst til på holde den så original som mulig. Vel, den er jo ikke helt original med Bilstein gassdempere og Eibachsenk men det er for å få den enda vakrere og bedre å kjøre at jeg har gjort dette... Ellers skal den holdes slik den er nå... Har lyst til å kjøpe 4 nye Snowflakes eller kanskje få tak i noen fine 15" BBS felger anno 1983 til den...

 

Nå har den blitt satt i garasjen for vinteren og jeg savner den allerede... Får håpe våren kommer fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår