Hellor Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Heisann. Min første post her... Er en stolt eier av en meget fin 1984 modell Golf 1 GTi. Bare voksne eiere og helt original (vel, bortsett fra at den er sluppet ned 2 cm ved hjelp av Eibachfjærer...). Den har ikke blitt vinterkjørt de siste 15 årene og alle servicer er fulgt... Skal bli min veteranbil dette.. Prøvde drturbo sine Ronal felger på GTi'en min i helgen og synes den ble ganske så tøff... Har lagt ved et bilde av hvordan den ser ut original også... Enjoy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Du har serriøst skaffet deg det mest nydelige utgangpunktet du kan få. Nydelig bil. Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 den så megen pen ut! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 dette er en herlig bil... og med HB 38.. skilter... samme som meg :) hvem var første eier på denne bilen ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellor Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 dette er en herlig bil... og med HB 38.. skilter... samme som meg :) hvem var første eier på denne bilen ? En eldre tannlege på Elverum kjøpte den ny i januar 1984. Har gått oppi Østerdalen i alle år. De siste 15 har den ikke blitt vinterkjørt. Den har blitt tectylert og den er helt rustfri. Interiøret er prikkfritt og det er vel knapt noen som har sittet i passasjersetet eller baksetet... Morsomt å ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizmo87 Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Gratulerer. Nydelig bil dette!!!! :D Blir du å gjøre noe med den?? Siter !Nordkjosbotn Teknisk Senter! 1982 Volkswagen Golf GTD :D På leting etter masse fete greier til GTI?? Svaret er http://www.volksport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Såg godt ud dette :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Absolutt nydelig bil.... *savne sin første GTI* Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellor Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Gratulerer. Nydelig bil dette!!!! :D Blir du å gjøre noe med den?? Nei, har egentlig lyst til på holde den så original som mulig. Vel, den er jo ikke helt original med Bilstein gassdempere og Eibachsenk men det er for å få den enda vakrere og bedre å kjøre at jeg har gjort dette... Ellers skal den holdes slik den er nå... Har lyst til å kjøpe 4 nye Snowflakes eller kanskje få tak i noen fine 15" BBS felger anno 1983 til den... Nå har den blitt satt i garasjen for vinteren og jeg savner den allerede... Får håpe våren kommer fort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg