Freeman Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 nei... denne bilen her er nok ombygd for endel kroner Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 den var seriøst STYGG!:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Vil nokk tru at Svenskene som hadde zx'en til Rack før den blei henta til Norge har lakt ned en del penger i den åsså ja.... Ikke helt 100% orginal den heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Jostein Her er den http://www.motorborsen.no/moreinfo.asp?recno=118634&ressort=ALLE&adtype=S og for de som har bladet,så vet de at prisen var 300.000 så gutten har peng..;) banken har penger . ikke han.. hehe :D regner med at han ikke betalte cash kontant :D ihvertfall er det sånn for meg... har 100k i lån :P Mvh Rino Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin-Vega! Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 gratulerer med en sinnsykt fet bil da rack.... må komme til kr.sund en gang hvis du føler for d lenge siden sist nå..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Kommet deg hjem til kommunen no RACK?? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Freeman her er denne andre 300zx jeg snakket om rack.... Originalt påstet av den andre Robert fra Sund. Kommet deg hjem til kommunen no RACK?? Jeg er kommet hjem. Men bilen står i Tr.heim uten clutch. Bestilte ny fra Toyparts i dag. Kommer innen tre uker. Får se om jeg får den hjem her innen den tid. Må uansett ha bil med hengerfeste for å hente den. Har du en bil til dispansasjon? banken har penger . ikke han.. hehe regner med at han ikke betalte cash kontant ihvertfall er det sånn for meg... har 100k i lån :P Mvh Rino Denne bilen er 100% min. CRX derimot er banken sin. Hvorfor så stiv pris? Fleste CRX'er jeg har sett ligger godt under 100k, kan ikke huske å ha sett noen over det..... Kul den CRX'en din forresten Denne CRX blir et utstillings objekt og ikke en rånebil. Forøvrig. :P Ellers så vet jeg at jeg har feit bil. Men liker kompliment. ;) Bare vent til eksosen kommer. :D :D :D :D gratulerer med en sinnsykt fet bil da rack.... Var på vei ned til kr.sund når clutchen røk. Kom meg ikke lenger enn til Tr.Heim. Beklager. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Har hengerfeste, men tror verken bil eller girkasse har godt av noe lenger tur med bilhenger med last. Er vel ikkje godkjent for det heller. Må bli å trekke den med en Van eller stor pickup av noe slag. Bilen til William og de... Hvis den orker en slik tur.:D Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Skjønner. Får høre med han. :) Fikk dere ordnet med mekkeklubb? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Drit kul bil du har fått deg. Utrolig fet med den vingen og den fargen, mye power er på den a? Vilhelm Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 vet ikke. mellom 340-360 håper jeg. får se når vi bremser den. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Go-bilen min..... Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by RaCk Var på vei ned til kr.sund når clutchen røk. Kom meg ikke lenger enn til Tr.Heim. Beklager. :) Hvorfor triller du den ikke bare på hurtigruta og får den ned til Bergen (det er der du holder til?)? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Fordi det er mye enklere å transportere en bil når den kan kjøres. Er det ikke? :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Hva er gjort med motoren? Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg