vwsportz Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 tenkte jeg skulle prøve meg her med ett spørsmål om interiør, trenger nytt teppe i bilen og hadde tenkt å lage dette selv..noen som har tips og triks angående dette? tenkte at det muligens finnes noe som kan varmes opp eller lignende slik at det følger gulvet sine former. Er vell kanskje noen av dere som kan ha hadd bruk for dette eller alikevell har ett tips eller to? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Sikker på at du la denne tråden på rette plass nå? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 ja i grunn..er vell noen med amcar som kanskje har laget en nødløsning av dette med tanke på tilgang til deler osv Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Til de aller fleste amcars så kan man jo kjøpe ferdig formstøpt til ca 1700kr og oppover fra amerikanskebildeler. Teppe til E350'n koster ca 3500 sist jeg kikka. Så deletilgang er det ikke noe å si på :D Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 men dyrt er det:S Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 ingen som har ideer hvis man MÅ lage selv da? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Sånne formsydde greier har jeg aldri hørt man kan lage selv. Men biltepper med gummiert bakside for å klippe til selv har de f.eks på Biltema i grått. Selve teppene kan godt være bra, men slike blir ikke fine uten av du får sydd kantene på de etter at de er klippet. Det må du ha en møbelsalmaker el. med proffutstyr til å gjøre og da går vel prisen opp endel uansett, tenker jeg. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Tepper kan formes med damp ettersom man ser på tv, men jeg vet ikke hvilke teppetyper man kan gjøre det med Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 var ikke pengene som var det største problemet bare at jeg ikke har funnet en hel matte bare deler man setter sammen å dette synst jeg ikke er noe fint, det må jo være ett eller annet man bare varmer opp og stryker til for å få det til å følge gulvet, hadde jo vært en enkel sak hvis det fantes noe slikt... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 var ikke pengene som var det største problemet bare at jeg ikke har funnet en hel matte bare deler man setter sammen å dette synst jeg ikke er noe fint, det må jo være ett eller annet man bare varmer opp og stryker til for å få det til å følge gulvet, hadde jo vært en enkel sak hvis det fantes noe slikt... Hei, ser det er harstadværinger hær, det er bra, Har du hørt med Tor evensen, han kan sikkert veilede deg, - . jeg bor foresten i Kongsvik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jeg har kjøpt tepperester hos teppebutikker og klippet til selv.Men resultatet ble ikke noe særlig og ikke billig heller. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dart360 Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Lage teppe selv blir som regel fiasko, har aldri sett noe som ser ok ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg