Gå til innhold

aUDUN`: BMW e36 318i -> Prosjekt KEBAB-tralle blir: M3 KILLER!

Ranger emnet


aUDUN`

Anbefalte innlegg

  • Svar 650
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei audun. jævlig bra proskjekt.

jeg lurer på om noen har tips eller vet noe om dette, jeg har en bmw 325i 1986. turbo problemet er at den ryker noe jævlig, når jeg gir gass, noen som har peiling om de, trur det er noe med stemplene, orginal stempler og turbo ;)

og audun vet du av noen gode sider til tuning deler, stempler osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert lenge vekke nå pgr av jobbing i utlandet, men er nå tilbake :) Har hatt bilen inne til retting av vange og innerskjerm.. kostet flesk :doh Men nå er vertfall det i orden

 

Håper på å komme med en update i slutten av helga!

 

Haien: var en på jobben som mente dette, da vi har hatt problemer med dette før ved syrebading av topper osv da den biter\tærer ganske mye på metallet(er ikke sikker på hva slags syre det er og hva slags type metall den tærer på) Men nå er vertfall blokka lakkert osv og jeg er fornøyd!

 

johnivar: ja biler er tilbake og retta opp vettu ;)

 

Glein: Jeg anbefaler deg JE stempel, men tror ikke det har så mye med røykprobleme å gjøre.. er det sort eller hvit røyk? Er det lys røyk er det som regel olje... da kan det være noen stempel ringer eller oljeskrapering(den nederste ringen på stempele) som er gåen, er det svart eller mørk røyk er det som regel drivstoff.. da kan det være det er toppen og ventilene dine som trenger en overhaling.. Mer kan jeg ikke hjelpe deg når jeg ikke vet mer enn det du forteller :)

 

Takk for alle gode tilbake meldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skilter tenkte jeg :)

 

Så blir det vell å setta sammen motoren å få den nedi ca neste månde eller noe?

 

Har bestilt understell til stoler og bur. Men har ikke fått bekreftelse på når dette kommer.

 

Driver også å leter på div forum etter større bremser til bilen og slikt som matcher motoren jeg skal ha i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skilter tenkte jeg :)

 

Så blir det vell å setta sammen motoren å få den nedi ca neste månde eller noe?

 

Har bestilt understell til stoler og bur. Men har ikke fått bekreftelse på når dette kommer.

 

Driver også å leter på div forum etter større bremser til bilen og slikt som matcher motoren jeg skal ha i...

 

 

ok det er bra... bremser fra 325 da eller

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neh, han vil/kan jo ikke gi meg noe % på varer ;) Så da kjøper jeg heller brukt.. og jeg må jo ha endel mer enn kun skiver og klosser siden jeg har jo trommel bremser bak vettø

 

ok hehe ja da blir det litt mer som skal til ja

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens oppdatering bærer preg av oppgivelse.. Skulle begynne å montere sammen motoren igjen tenkte jeg, litt kose jobbing rettere sagt.. kom da over at det ene rammelageret hadde ei SKIKKELIG sårt strike som har tært en god stund..

 

Ble derfor slutt i monteringen av motor for en stund, må få tak i nye rammelager, noen som har peiling hvor disse selges billig?

 

CIMG0286.jpg

 

CIMG0287.jpg

 

CIMG0289.jpg

 

CIMG0293.jpg

 

CIMG0297.jpg

 

CIMG0283.jpg

 

CIMG0282.jpg

 

CIMG0279.jpg

 

CIMG0273.jpg

 

CIMG0271.jpg

 

Ellers har jeg jo fått bilen hjem fra verksted der den har blitt rettet opp, har smålig begynt å montere skjermer og grill for å se at alt passer osv...

 

CIMG0265.jpg

 

CIMG0266.jpg

 

CIMG0267.jpg

 

CIMG0264.jpg

 

Har også montert de nye baklyktene.. De falt eller ikke i smak for å si det mildt.. Noen som vil bytte disse i noen andre lykter med litt mindre *BLING-faktor* ?:puke:

 

CIMG0262.jpg

 

CIMG0260.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut, nesten alt hehe...

 

jeg har bestill alt av lager hos motor teknikk der er det bra priser....

 

stempel ringer

 

veiv lager

 

råde lager

 

pakknings sett...

 

ca 4100kr det er billig synes jeg

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også montert de nye baklyktene.. De falt eller ikke i smak for å si det mildt.. Noen som vil bytte disse i noen andre lykter med litt mindre *BLING-faktor* ?:puke:

 

CIMG0262.jpg

 

CIMG0260.jpg

 

Hehe, er totalt enig med deg... Såg jo nesten ut som en Mitsubishi Galant :hvaskjera

[o] BMW E46 320cd Coupé

[x] BMW E36 328i Coupé[/url]

[x] BMW E34 520i/527i

 

Keep it clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår