Gå til innhold

projekt Caddylac

Ranger emnet


marbel

Anbefalte innlegg

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Som kidA sa,det ligger sota sideblinkers og venter på å bli henta..hehe.

 

Vel,idag var det montering av nye dørpaneler som stod for tur.egentlig en veldig grei jobb å småpussle med.siden jeg gjør at dette på egen hånd,er det greit å ikke prøve seg på noe alt for fancy..så vi valgte sorte paneler.de som stod der fra før var helt greie de as,men grått stoff og hvit skaj passa iksom ikke helt inn i mine planer...ihvertfall ikke de oljete avtrykka som var på skajen..!

post-3098-13804852093524_thumb.jpg

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

Blir det noe bytting av grill i helga eller? Fikk lappen på at grillen min ligger på posten og venter :cool:

 

Eller blir det gatebil på søndag istedenfor?

 

fett!klar på søndag jeg as...hypp på å få på grillen!

 

ringerei på søndag jeg..tror ikke gatebil er noe alternativ for meg...må jo skru!!:)

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Oj. Dette ser bra ut. Prøv å hold en diskret og stilfullt preg over det hele, så skal ikke jeg klage. ;)

 

Hva skjedde med Borbet hjulene?

 

borbet hjula ligger i garasjen med vinterdekk...hypp på dem,så si ifra.

 

diskret stil ja..less is more sies det!tror det er viktig å noen ganger style NED istedenfor å style opp...!

 

fet lupo du har by the way...

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm... Kul Caddy. :)

 

Ikke mange av de med retro-look! :)

 

Fikk litt sansen for de etter jeg så Cult Society sine i The Golf her.

 

Ligner på sånne felger som satt orginalt på min gamle Golf 3, kan det stemme? De er egentlig ganske kule, med mer eller mindre kant... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Mmmm... Kul Caddy. :)

 

Ikke mange av de med retro-look! :)

 

Fikk litt sansen for de etter jeg så Cult Society sine i The Golf her.

 

Ligner på sånne felger som satt orginalt på min gamle Golf 3, kan det stemme? De er egentlig ganske kule, med mer eller mindre kant... ;)

 

Jepp,fett med retro look..har bare hatt veteranbiler før jeg, så da blir det lett den stilen på ting..:)Dette er faktisk den nyeste bilen jeg har eid..!

 

Det er orginalfelger fra en 80talls golf som sitter på nå..vet ikke fra hvilket år eksakt.Disse er jo bruksfelger så lenge..blir litt mer klassiske pickup.hjul senere.Men de er jo helt greie,ikke så sportslige men det er ikke lastebilen min heller!:D

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår