Gå til innhold

projekt Caddylac

Ranger emnet


marbel

Anbefalte innlegg

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

takker og bukker!:D

 

har vært lit stille på progresjonsfronten i det siste..vinter og dårlig økonomi er en kjip kombinasjon..hehe.

må bare få solgt veteranbilen min,så jeg kan spytte mer kroner i caddyn..da blir det bra serru!

 

min trofaste dele-speider KidA har fått tak i nye stoler til meg..de gamle rutete gti stolene jeg alltid har ønsket meg!!:D

 

så jeg håper på å få inn disse iallefall iløpet av vinteren.ellers er det jo alltid noe praktisk småfix som må ordnes da...som det alltid er.

 

ellers er det bare å rulle rundt på pigger og kose seg!

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må først si dette er en stor inspirasjons kilde ettersom jeg planlegger et caddy prosjekt i midten av 2004, når jeg komme fra mitt år i AUSTRALI :) nyter det fine været nå da :)

 

men over til babyen din, hakke tenkt å fitte 90 fangere på den da ? er jo fet som fy, gjør den litt mer "moderne" å ser bare helt rått ut!. http://www.demonvw.co.uk har en 1 aqua blå med 90 sett, ser ufattelig herlig ut.

Men han der vennen din med rulle luka de, må satse biznis på han :) gjorde en nydelig jobb med planet ditt der :) .

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte bare dele dette funnet med andre caddy elskere :D

en ekte caddy 2003 model :D

VW caddy 2003

den selges enda i sør-afrika, reknet ut prisen med dagens valuta og det ble litt over 90000 for en helt ny (den dyreste av dem) :D

fekk litt lyst på, skulle bare hatt litt peng :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olemarius

må først si dette er en stor inspirasjons kilde ettersom jeg planlegger et caddy prosjekt i midten av 2004, når jeg komme fra mitt år i AUSTRALI :) nyter det fine været nå da :)

 

men over til babyen din, hakke tenkt å fitte 90 fangere på den da ? er jo fet som fy, gjør den litt mer "moderne" å ser bare helt rått ut!. http://www.demonvw.co.uk har en 1 aqua blå med 90 sett, ser ufattelig herlig ut.

Men han der vennen din med rulle luka de, må satse biznis på han :) gjorde en nydelig jobb med planet ditt der :) .

 

takk for det-kult at du lar deg inspirere!håper det blir caddy på deg når du kommer hjem..vi trenger fler caddyer på veiene..hehe.

 

planene var å få på gamle kromfangere foran,men mangler fortsatt plasthjørnene til disse.tror det kommer til å bli bra,og gjør det ikke det er det jo bare å ta dem av igjen.

 

det deilige med sånne bilprosjekter er jo at det utvikler seg mens man holder på.sjelden man har en bil som blir helt som planlagt..vikteig å ikke rushe for fort også,ideene må "sette" seg først.

 

han kompisen som lagde rollpanen min driver bizniss han...mest motorsykler,men også biler-mest amerikanske.han er karosserimaker,så det er utrolig hva den mannen får til i plåt!

 

venner er bra å ha!:D

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja : ) satser på det blir noe caddy når jheg komme meg hjem, virker som du har jobba jevnt og trutt med bilen så ser du det blir resultater, herlig ass. :)

 

jeg har plan å sette 90 på, tenner meg så jevlig å se caddy med 90fangere :) er ufattelig nydelig !! noen ide hvordan ?

 

 

caddy er tingen, vet du om noen styling sider for caddy ? baklykter mest da, men er vel generellt ikke mye stiling til de ??

 

takk for herlig bil ass :)

:)

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olemarius

ja : ) satser på det blir noe caddy når jheg komme meg hjem, virker som du har jobba jevnt og trutt med bilen så ser du det blir resultater, herlig ass. :)

 

jeg har plan å sette 90 på, tenner meg så jevlig å se caddy med 90fangere :) er ufattelig nydelig !! noen ide hvordan ?

 

 

caddy er tingen, vet du om noen styling sider for caddy ? baklykter mest da, men er vel generellt ikke mye stiling til de ??

 

takk for herlig bil ass :)

:)

 

Ja det går forover litt om litt..:)

 

synes du skal gå for 90fangere hvis det er det du liker.da har du jo også mulighet for å ha en litt mer "moderne"look på bilen enn meg.for meg så gjelder det å få en mer classic pickup-look,og da er sport inspirert styling ikke helt greia mi...

 

når det gjelder styling til caddy,baserer jeg meg mest på styling til golf(fronten er jo lik..)

til resten av bilen(plan og bakpart) så hentet jeg inspirasjon fra amerikanske pickuper.vet det finnes både glassfibertopp og sideskjørt til caddy,men det er dyrt.bedre å lage selv..og mye mer gøy!!

 

og er det noe praktiske ting du lurer på,så finner du kunnskap i massevis her på forumet!!

 

det finnes et caddy forum også..engelsk.du kan jo snoke litt der!

 

vwcaddyforum.com

 

lykke til!

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår