Gå til innhold

projekt Caddylac

Ranger emnet


marbel

Anbefalte innlegg

har en 87caddy som er en rullende bruksbil med masse planer for.

 

foreløpig er den rustfri og nylakkert,senket og rensket for dilldall og unødvendigheter...(ikke det at det er så mye unødvendigheter på en caddy..)

 

den er koksgrå metallic og ruller på 14x6borbetfelger.

planene utover er nye hjul,litt mer senking,grill,fanger og noen andre småtrix.

 

lurer derfor på om hva drivverk og motor er kompatibelt med,med tanke på slitedeler ol.(golf2?)

karosseriet er jo så og si golf1...

 

håper å legge ut bilder etterhvert som ting skjer,og trenger sikkert svar på endel spørsmål og endel synspunkter...vannavkjølt er en helt ny verden for meg med bakgrunn kun fra lufkjølt vw.

 

skoj skal det bli iallefall!

 

marbel

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by marbel

jaja,her er det de berømte hestene bor..alle 75!hehe..

 

ække så pent ned i her,men vi får vel prøve å shine litt opp i løpet av høsten.

 

 

 

..og her har vi stussen på kjærra.bilen er som sagt rustfri,nogenlunde nylakkert og planet er kledd med vegg-til-vegg aluminium...synes det ser bra ut jeg..

 

i løpet av uka har jeg og triksa litt med baklampene og fått fjærna det stygge gule.takk for tipset Kid A!

 

i stden for fanger bak blir det rollpan i plåt,som blir lakkert i bilens farge.

dette er jo et vanlig customtriks på amerikanske pickuper,så hvorfor ikke gjøre det her og.lukkermekanismen på baklemmen er litt sliten,så den håper jeg å få byttet.donorbil er på vei..

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marbel

 

 

 

..og her har vi stussen på kjærra.bilen er som sagt rustfri,nogenlunde nylakkert og planet er kledd med vegg-til-vegg aluminium...synes det ser bra ut jeg..

 

i løpet av uka har jeg og triksa litt med baklampene og fått fjærna det stygge gule.takk for tipset Kid A!

 

i stden for fanger bak blir det rollpan i plåt,som blir lakkert i bilens farge.

dette er jo et vanlig customtriks på amerikanske pickuper,så hvorfor ikke gjøre det her og.lukkermekanismen på baklemmen er litt sliten,så den håper jeg å få byttet.donorbil er på vei..

post-3098-13804851934449_thumb.jpg

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så fikk vi beøket jeg har ventet på:de nye fjærene og demperne fra Powerzone...endelig blir det litt mer riktig "stuk" på bilen.

den har fra før hatt noen andre senkefjærer foran,men disse ble ikke lave nok,så bilen er faktisk litt høyere foran enn bak..noe innholdet i disse eskene skal forandre på!

post-3098-13804851936889_thumb.jpg

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønne skilter er vel heller ikke det peneste statlige påfunnet..jaja.

 

min gode venn og mentor,Kid A ,har rått og brutalt fortalt meg hva som går ann og ikke når det gjelder vannkjølt vw..han likte bla. ikke mine fake aluminiumsmatter.."tysk bad taste dilldall" tror jeg han kalte de..hehe-bra det as!

 

..også nye grå sideblinkers og speil er på vei snart.

post-3098-13804851941178_thumb.jpg

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og så var det inne i den romslige kupeen da!

 

her har vi da de kjipe gulvmattene..de får duge som vintermatter så lenge-lover å fjerne dem til våren Kid!

 

har også satt inn et scat ratt til boble fra 70åra,samt en golfball-gir-knott jeg fant i en skuff...passa rett på den.

 

i pasasjersetet har vi også en kamphund av eldre årgang..vet ikke om de ble levert orginalt til vw,men KidA sier det er helt greit..:D

 

ellers er det planer om litt småfix på dørpaneler og skifte noen girforinger..giringa er litt lurvete.

post-3098-13804851942687_thumb.jpg

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår