Gå til innhold

projekt Caddylac

Ranger emnet


marbel

Anbefalte innlegg

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Takk,takk!Jepp det var nok meg på kjellands plass ja..vasker alltid bilen der-in the hood!

 

har gitt opp å få tak i org kromspeil..de vokser jo ikke akurat på trær..kromma dørhåndtak derimot(ikke at de vokser noe som helst sted men..),de må jeg jo bare ha!vet de ble levert til scirocco og passat og,så noen må jo være tilgjenglig.

 

på speilfronten har jeg funnet på noe annet,så da får vi se hvordan det blir..

 

grill ja..blir finere med enke lamper.sendte ut min snokende mentor kidA igjen,og han kom tilbake med listhjørner fra møller.lattelig høy pris for to kromma vinkler..men det gjøkke no!pent blir det!

post-3098-13804852020326_thumb.jpg

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Marbels grill fant jeg på Skjeberg Bilopphugging etter tips fra Andie Eins:cool:

 

Kompiser er greit og ha ;)

 

Originally posted by marbel

har gitt opp å få tak i org kromspeil..de vokser jo ikke akurat på trær..kromma dørhåndtak derimot(ikke at de vokser noe som helst sted men..),de må jeg jo bare ha!vet de ble levert til scirocco og passat og,så noen må jo være tilgjenglig.

 

Vet om en som har diverse gamle golf dører liggende. Han har dørhåndtak som jeg skal ha. (desverre ingen speil). Skal jeg høre om han har et sett til deg? Kansje du kan klare og skaffe en grill til, så kan vi gjøre en byttehandel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speil ja.. hmmz.. gamle med krom.. tja.. eldre audi 100 har slikt.. vet om en.. men trukke han vil selge speila.. sjøl trur jeg at jeg går for speil beregne på Harley Davidson eller noe slikt ;P

 

men dørhåndtak i Krom trengs sårt

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har bilen fått andre hjul og!

smalt på noen 6tommere stålfelger fra en 80talls golf.profilen på dekka som stod på ble altfor høye,så min eminente mentor og jeg dro ut i provinsen og fikk lagt om forhjula til en hyggeligere profil.ruller nå på 185-55-14 foran og 185-65-14 bak.

 

ser helt greit ut,litt foroverstuk men det gjøkke no!

 

blir nødt til å få lastebilen på forstillingskontroll og..det kan jo være greit.

 

disse hjula gir bilen et litt performance/skoda-pickup-look..hehe.blir oppgradering på hjulfronten senere..orka bare ikke de slitne alugreiene mer.dette er ingen sportsbil!!:op

 

(legger ut bilde senere ikveld..)

Mk1 Grunnkurselev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår