Prebendju Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 trenger no hjelp med lysa nå. kom ned i verksted i går og fikk se at lysa på 240in sto på.. blinklys v.side og baklys og høyre framblink står og lyser hele tiden.... satt meg inn og skrudde av lysa, men de ville ikke av.. :hvaskjera tokk og koblet av batteri. men lurer på hva som har skjedd!!!! den har jo bare stått der. og det har jo skjedd over natta. :hvaskjera Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 kanskje et rele som har klikka? kanskje pga fukt eller no... nesten bare og gå over alle lednigner og rele til blinklysa Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 trenger no hjelp med lysa nå. kom ned i verksted i går og fikk se at lysa på 240in sto på.. blinklys v.side og baklys og høyre framblink står og lyser hele tiden.... satt meg inn og skrudde av lysa, men de ville ikke av.. :hvaskjera tokk og koblet av batteri. men lurer på hva som har skjedd!!!! den har jo bare stått der. og det har jo skjedd over natta. :hvaskjera Høres ut som en jordingsfeil du har der... Men hvor den er, er en annen sak... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 fuck Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 vore drit onga å kobla på lysa dine.. :P heeh.. (lol) sikkert horings feil ja.. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 vore drit onga å kobla på lysa dine.. :P heeh.. (lol) sikkert horings feil ja.. har bare stått innnelåst... finner ikke ut hva det er heller. får kukke mer med det... :puke: Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 ja.. tisselurt.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 kan sikkert komme bortom og hjelpe deg en dag hvis du ikke finner ut a de preben? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hvis du gædder på radiatoren så ordner det seg... Mitt forslag: Mus som har spist seg fete på isolasjon... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kohler Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 har du sjekket bak dekslet over sikringene... hadde et problem med mine baklykter, de blinket når jeg kjørte i humper. da var det ei ledning som hadde hoppet av, som bare av og til fikk kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 tja får ta og gædde ned hele lednings nette. om det er mus så fuck dem... da lever di ikke lenge.. får sjå hva jeg finner ut, sikkert no rele greier hehe Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg